login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Template of niet?

Offline foxie - 17/10/2005 20:05
Avatar van foxieNieuw lid Hallo,

Voor ons volgend project hebben wij voor de grafische kant gesteund op iemand van sitedeals (zelf kunnen we niet goed overweg met ps, maar dat ter zijde). Laten we hem voor de makelijkheid X noemen.

Nu heeft X ons vorige week een knap design laten zien.
Wij waren meteen akkoord met hem, hij zou het design ons geven als we betaald hebben, we hebben betaald aan X maar zijn geld is nog niet op z'n rekening (belgie >> Nederland duurt wat langer)

Nu hadden we afgesproken dat hij ergens op een image zou zetten PREVIEW(op een image die we onmogelijk konden verwijderen).
Hadden we dan betaald dan werd dat verwijderd.

Allemaal goed en wel, maar hij heeft dus zijn geld gehad, maar hij reageert gewoon niet meer, we hebben wel zijn gsm nummer maar die heeft hij afstaan. komt niet meer op msn (heeft ons geblokkeerd).

Nu heb ik mijn oor eens te luisteren gelegd bij iemand die vroeger voor ons die designs maakte en die heeft me verteld dat de kans er wel is dat het een "hermaakte" template is.

Nu wou ik vragen of jullie me konden helpen met het beantwoorden van die vraag en eventueel de template te lokaliseren op het i-net als het er een is. (ook beweerd X dat de images die je ziet op de preview, zonder kopieêr rechten zijn , kan dit? ik twijfel er sterk aan)

Het gaat om dit design:

[URL=http://putfile.com/pic.php?pic=10/28913022131.gif&s=x10][img]http://x10.putfile.com/10/28913022131-thumb.gif[/img][/URL]

Mocht X dit lezen dan is dit zeker geen verwijt naar hem persoonlijk mocht het niet waar zijn, maar we voelen ons op dit moment een beetje in een hoekje gedreven omdat we al betaald hebben, al hebben afgesproken met de eindgebruiker van de website.

Bedankt voor de hulp!

(mocht dit een template zijn is het wel de laatste keer dat ik iemand van sitedeals vraag om te designen)...


Dotnote

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 17/10/2005 20:11
Avatar van Gerard Ouwe rakker Foto's

Foto's kunnen door hun makers op het internet geplaatst worden met verschillende mogelijkheden tot gebruiksrecht. Op stock foto sites wordt er vaak gewerkt met een systeem waar hun foto's voor individuelen gewoon vrij te gebruiken zijn, echter voor commerciële doeleinden zal er een bepaalde 'fare' betaald moeten worden.

Dit is bijna niet na te gaan tenzij je weet waar de foto's vandaan komen.

Template

Ik ben het design wat je hier toont nog niet persoonlijk tegen gekomen op het internet. Je zou de grotere (en kleinere) sites even af kunnen gaan, misschien dat je wat tegen komt. Ook dit wordt echter zoeken naar een naald in een hooiberg.

Voetnoot

Wat mij trouwens opvalt is dat in de preview welke jij geeft er geen PREVIEW groot op staat. Terwijl je dit wel zegt in je begeleidende tekst.

Wanneer je het absoluut niet vertrouw kan je het geld altijd nog laten terugboeken bij de bank. Hier moet je echter niet te lang mee wachten.
Offline vinTage - 17/10/2005 20:14
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
(ook beweerd X dat de images die je ziet op de preview, zonder kopieêr rechten zijn , kan dit?

Dat zou kunnen als hij die fotos zelf heeft genomen, of mischien komen ze van een stocksite, en (dit weet ik niet 100% zeker) die zijn ook vrij van rechten.

Over de rest van je vraag, ik weet niet of het een bestaande template is, maar er komen hier vast nog andere antwoorden met (als ze er zijn) linkjes naar "het orgineel".

En volgens mij is het ook mogelijk om met je bank contact op te nemen, en vertellen dat er een misverstand was ivm een betaling op rek nr blabla, en het geld dus terug te vorderen (ik heb dat zelf eens voorgehad met een fout rekening nr wat ik had doorgegeven, dit werd netjes terug gedraait) maar ik weet niet wat de voorwaardes daarvoor zijn, mijn ding is nogal LANG geleden 
Offline foxie - 17/10/2005 20:44
Avatar van foxie Nieuw lid mmm ja

ik ga dus maar verder zoeken naar template sites... :d
Offline Keith - 18/10/2005 09:34
Avatar van Keith Grafische gevorderde De foto van de gast in het blauw bloesje is in iedergeval via google gevonden (ik heb die foto zelf ook wel eens gebruikt)
dus ik denk dat de overige foto's ook wel gratis stock photo's zijn

ik heb deze layout nog nooit eerder gezien maar de stijl is afgeleid van veel business layouts op templatemonster.com

Citaat:
(mocht dit een template zijn is het wel de laatste keer dat ik iemand van sitedeals vraag om te designen)...


Dat is nogal vreemd.. Ik zelf heb ook wel eens designs gemaakt voor SiteDeals.. Er zijn altijd mensen die de boel proberen te flessen maar het merendeel is daar eerlijk
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s