login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

laden van slices

Offline peterson - 09/09/2005 10:09
Avatar van petersonNieuw lid hey

mijn layout die gesliced is heeft een 5 tal seconden nodig om te laden in firefox, dit is best verveelend! wat kan ik hier aan veranderen dat het sneller gaat?

grtz

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 09/09/2005 10:18
Avatar van vinTage Nieuw lid Heb je een linkje naar die geslicede site? want 5 seconden is wel heel veel.

Het kan zijn dat j op een heel trage host zit, maar het kan ook zijn dat je een complete lay mischien wel gesliced hebt, maar niet op een gunstige manier, bijvoorbeeld dat je een egale achtergrondkleur hebt, en die hele achtergrond in één slice hebt zitten, in plaats van maar 1 pixeltje.
Offline peterson - 09/09/2005 10:28
Avatar van peterson Nieuw lid zie email vintage
Offline vinTage - 09/09/2005 10:31 (laatste wijziging 09/09/2005 10:37)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb hem nog niet ontvangen, ik zal er dadelijk wel naar kijken (als ik hem heb)
Maar dat is niet de bedoeling van dit forum, je stelt een vraag aan de leden, dus een beetje relevante info aan de leden lijkt me ook terecht 

update, je slicen is niets mis mee, dat is goed gedaan, en de gifjes zijn niet te groot qua bits en bytes.
Ik denk dat je het eens moet testen op een andere host.
Offline peterson - 09/09/2005 10:40
Avatar van peterson Nieuw lid ik probeer het eens op een andere host,

alvast dank !
Offline Keith - 10/09/2005 11:18
Avatar van Keith Grafische gevorderde misschien moet je je file>save optimized for web (ofzo)doen en dan de kwaliteit zo laag mogenlijk houden maar dat je tog nog een hoog resultaat hebt

maar volgens vintage lag het niet aan de grote dus moet je misschien een andere host testen als je een gratis host hebt is dat neit zo'n probleem met een betalende host moet je misschien contact op nemen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s