login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

3D Studio Max objecten maken

Offline Geerios - 30/08/2005 12:31 (laatste wijziging 30/08/2005 12:43)
Avatar van GeeriosOnbekend Eey

Ik heb net 3D Studio Max 7 geinstalleerd, (kep nog nooit met dat programma gewerkt).
En nu heb ik een paar tuts door gelezen maar heb nog een vraag:
Kan je ook objecten maken waarvan je zelf de vorm kan bepalen?
Nu kan je alleen maar prisma kubus balk....

Alvast bedankt, Geer
EDIT: huh woow veel berichten 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tibs - 30/08/2005 12:41
Avatar van Tibs Nieuw lid De bedoeling van elk 3d programma is dage die objecten die ge zelf wilt maakt door polygons, points of edges zodanig te manipuleren. De bedoeling is dus dage start met een kubus of een ander basisobject and idt dan manipuleert. Ge kunt natuurlijk ook, kweet wel nie hoe dit in 3dsm noemt, splines tekenen die een vorm hebben die gij wilt. 

Verwacht wel niet dat u eerste project veel ga betekenen, leer gewoon veel door het volgen van tutorials 

Happy modelling  
Offline Geerios - 30/08/2005 13:06
Avatar van Geerios Onbekend Als ik iets moois heb gemaakt, hoe kan ik dat dan bekijken (in 3d)?
Dus dat je kan in zoomen en rond draaien!
Offline Tibs - 30/08/2005 13:10
Avatar van Tibs Nieuw lid dat kun je door het volledige model te bekijken, zoals je nu die kubus kunt bekijken en ronddraaien. Ge gaat geen volledig getextured en gerendered model kunnen bekijken en ronddraaien. Ge kunt dus wel een render maken, maar dat is een stilstaand beeld van het object dage gemaakt hebt. Hoe ge da juist doet weet ik nie van 3dsm maar da gade wle vinden in de vele tutorials die ervan bestaan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s