login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Photoshop CS2 taal veranderen

Offline Geerios - 09/08/2005 13:32
Avatar van GeeriosOnbekend Eey

Ik heb net Photoshop CS 2 geinstalleerd en nu weet ik niet hoe ik hem op Nederlands krijg , ik dacht dat jij bij de instal dat kon kiezen en dat heb ik gedaan!

Alvast bedankt, Geer 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennis - 09/08/2005 13:33
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Je hebt een speciale versie in het Nederlands.
Volgens mij kun je dit niet overschakelen van het Engels naar het Nederlands.

Offline nemesiskoen - 09/08/2005 13:45
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
De Engelse versie van Adobe Photoshop CS2 (Mac en pc) zal vanaf mei 2005 verkrijgbaar zijn. De Nederlandse versie wordt later in de zomer verwacht.

bron: google: zoeken

Of hij is er nog niet, of het is een andere versie. Een patch zit er blijkbaar niet in.
Offline Geerios - 09/08/2005 14:38 (laatste wijziging 09/08/2005 14:47)
Avatar van Geerios Onbekend uhh, ik weet ckr dat het de goeie is hoor, okal is ie gedow...euhh!
Offline Keith - 09/08/2005 17:38
Avatar van Keith Grafische gevorderde Je kan bij PS CS 1 in ied niet omswitchen als je al geinstaleerd hebt maar ik snap ook niet waarom je van engels (of iets anders) over wilt stappen naar nederlands... het maakt niets uit en het engels wat er gebruikt wordt is eigenlijk een soort vak taal en alle bijna alle tut's zijn in het engels en dan ben je daar dus veel langer mee bezig..
Offline Geerios - 10/08/2005 11:55
Avatar van Geerios Onbekend
Citaat:
Je kan bij PS CS 1 in ied niet omswitchen als je al geinstaleerd hebt maar ik snap ook niet waarom je van engels (of iets anders) over wilt stappen naar nederlands... het maakt niets uit en het engels wat er gebruikt wordt is eigenlijk een soort vak taal en alle bijna alle tut's zijn in het engels en dan ben je daar dus veel langer mee bezig..
Maar ik ben al een paar jaar bezig met een oude versie van PS, en ik weet nu niet eens wat "Samenvoegen" betekend dus ik kan met PS CS 2 helemaal niks!
Offline vinTage - 10/08/2005 12:05 (laatste wijziging 10/08/2005 12:06)
Avatar van vinTage Nieuw lid Samenvoegen = merge.
En bij het kiezen tijdens het instaleren, heb je waarschijnlijk gekozen om de "licence agreement" in het Nederlands te willen zien.
En mocht je toch eens vastlopen op een engelse tekst, ga dan hierheen 

Offline BigBug - 10/08/2005 12:14
Avatar van BigBug PHP expert Pff, gebruik sneltoetsen en begin met de engelse versie. Engels is de computertaal en je went er maar aan. Voor mergen is de sneltoets ctrl +e
Offline Tuinstoel - 10/08/2005 12:16
Avatar van Tuinstoel PHP expert Maja dit is heel erg illegaal, want Photoshop kost je iets van 1100 euro tot 1700 euro heel adobe pakket, laatst nog brief thuis gehad ervan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s