login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

2 PS vraagjes

Offline Hippermodern - 12/07/2005 09:49
Avatar van HippermodernOnbekend HEEJ!

Ik heb 2 vraagjes ivm PhotoShop, het ene is een advies wat ik vraag het andere is een gewone vraag .

1) Ik heb een metalen plaat met text daarin, hoe raden julie mij aan dit in een achtergrond te verwerken? welke achtergrond raden jullie mij aan?

2) Weet iemand een goeie tut voor een Tube te maken zoals in de header van www.snecx.com, de tut's van www.good-tutorials.com en van www.snecx.com zijn niet geschikt omdat die van Good-tut's een andere soort tubes zijn en die van SNECX lukt me niet

D.B.V.

KarelJan

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Hippermodern - 12/07/2005 11:14
Avatar van Hippermodern Onbekend IEMAND, PLEASE?
Offline Xfader - 12/07/2005 11:18
Avatar van Xfader Lid 1)kun je je vraag iets beter uitleggen? Kijken of dit klopt: Je hebt dus een plaatje van een metalen plaat en daar staat text op...en die wil je integreren in iets anders, maar je weet nog niet wat vooor achtergrond en hoe?

2)geen idee
Offline webbiexl - 12/07/2005 11:20
Avatar van webbiexl PHP interesse voorbeeld van die tube die je niet wilt (van good-tuts en die ander)?

kijk op pixel2life.com (had ik al is eerder geroepen ;))
Offline BigBug - 12/07/2005 11:28
Avatar van BigBug PHP expert Op 1: met outer glow werken en opacity
Op 2: pixel2life.com zoals webbiexl al zei
Offline infinity - 12/07/2005 11:38
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
http://www.shootnshop.nl/

je moet wel even registreren maar daar staat wel een tutorials over zulk soort tubes
Offline Keith - 12/07/2005 13:38
Avatar van Keith Grafische gevorderde 1.) Je moet even het plaatje laten zien want zo lukt het natuurlijk niet en met outer glow vind ik nooit zo'n succes..
2.) Je kan ze ook maken in een 3D programma gaat meestal veel sneller en mooier..
Offline Hippermodern - 12/07/2005 14:53
Avatar van Hippermodern Onbekend Ok bedankt iedereen ;) Alles is nu opgelost, dit mag hier toe 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s