login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Diagonale Lijn Brush

Offline Legolas - 05/05/2005 13:27 (laatste wijziging 05/05/2005 13:28)
Avatar van LegolasOnbekend Hey jongens,

weten jullie ergens een diagonale lijn brush te downloaden?
dus zo'n brush die diagonale lijntjes tekent;-)
(kan ik niet vinden en het is voor Photoshop)

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zointer - 05/05/2005 14:09 (laatste wijziging 05/05/2005 14:09)
Avatar van zointer HTML gevorderde neme de pen(bevind zich ook onder vormgereedschap[rectangle tool]) bovenaan klik je op line tool en nu treke men ene lijn van vb. linksboven naar rechtsonder terwijl je de shift indrukt
Offline Legolas - 05/05/2005 14:11
Avatar van Legolas Onbekend Ja maar dan blijf je bezig met die dingen tekenen. ik zoek er een brush voor. dat je dus niet 300 van diezelfde lijntjes hoeft te tekenen (of kopiëren).
Dat vind ik tijdverspilling^^, terwijl ik weet dat die dingen er wel zijn
Offline infinity - 05/05/2005 14:15 (laatste wijziging 05/05/2005 14:15)
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
dan maak je er zelf een brush van is ook niet zo moeilijk
edit->define brush preset


of kijk eens op www.deviantart.com
Offline Legolas - 05/05/2005 14:17
Avatar van Legolas Onbekend @infinity:
op deviantart hebben ze alleen kunstbrushes, ik dacht niet zulke als die ik bedoel. Maar idd, zelf maken is niet moeilijk. Dan moet je toch transparante BG nemen en klein oppervlak?
Offline deathman - 05/05/2005 14:35
Avatar van deathman HTML interesse ma maak een nieuw document van 5x5 px en zoom in tot 1600% teken daar dan en diagonale lijn in met het pencel tool (druk op het brush tool en dan komt er zo een submenu op en daar klikte dan op pencel tool) en zet hem op 1 px en dan teken je je diagonale lijn, en maak dan een 2de layer aan en plaats hem onder je layer met de diagonale lijn. geen je 2de layer dan een andere kleur (achtergrond). ga dan naar edit--> define pattern en dan geef je het een naam. en dan moet je gewoon bij je layer style je pattern overlay verdanderen.

of anders kijk een op www.pixel2life.com supper site  
Offline Legolas - 05/05/2005 14:37
Avatar van Legolas Onbekend ja ik snap het. thnxz
Offline dufes - 05/05/2005 17:26
Avatar van dufes Grafische interesse je kan ook gewoon je pencil tool nemen, linksbovenaan in de hoek klikken, shift inhouden, en dan rechtsonderaan klikken

of je kan de pentool nemen, linksboven klikken, dan rechtsonder klikken
-> rechterklik op de 'path' -> stroke path , en dan kun je kiezen wat je neemt, wel voor dat je stroke path doet ff de instellingen van de tool instelle zoals je die wilt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.212s