login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gezocht: Desinger

Offline cowbeast - 24/03/2005 18:51
Avatar van cowbeastOnbekend beste,

Ik ben op zoek naar een desinger. Ik wil nl. een nieuwe lat-out maken voor de site van men clan maar ik en designe gaat niet echt samen! Dus zoek ik mensen die zich even willen tehulp stellen om een lay-out te maken. Scripting doe ik wel zelf. het gaat om http://www.astro-team.be/ de lay-out die er nu is, is door mij gemaakt! Trekt op niet veel. wij hebben met de clan al een idee hoe het er zou moeten uitzien dus het is enkel de uitwerking. Ik kan ook iets in de plaats gekregen worden. binne kort start ik een eigen host dus kan die ofwel een gratis webhostpakket krijgen, bnc, korting op andre hostingen, en nog veel meer! Gelieve me dan te mailen als je geintreseert bent! cowbeast@astro-team.be

Greetz Mathieu 

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Drieske - 24/03/2005 18:53
Avatar van Drieske Lid Ja hopelijk werkt jouw hosting bedrijf beter als de hosting waar je nu bij zit want je site werkt niet meer...
Offline cowbeast - 24/03/2005 18:59
Avatar van cowbeast Onbekend uih? Deze site werkt perfect hij laad snel en zonder problemen! Dus uim... En ik zal men best doen samen met men vriend om een zo goed mogelijk hosting te draaien!
Offline dufes - 24/03/2005 22:29
Avatar van dufes Grafische interesse zoek je designer ey hmmmm ik mss , ask dries voor me mail 

lo dries 
Offline Klopper - 25/03/2005 00:33
Avatar van Klopper HTML interesse Volgens mij is het jou ontschoten dat er op sitemasters een aparte topic is gemaakt voor aanvragen zoals deze.
http://www.site...mp;id=1277
Proberen wel alles een beetje op orde te houden 
Offline Legolas - 25/03/2005 08:27
Avatar van Legolas Onbekend Misschien ik? PM maar:p
Offline infinity - 25/03/2005 12:15
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
ik kan mss ook wel iets maken vind het altijd wel leuk op clansites te maken. contact me maar op msn(zie profiel)
Offline snitzer - 26/03/2005 11:34
Avatar van snitzer Gouden medaille

HTML interesse
ik kan ook wel wat voor je maken in design best veel maak altijd voor de lol layouts en sites enzo maar kheb er nog nooit 1'tje op internet gezet. maar al zoek je een layout meld snitzer14@hotmail.com ff aan en leg me uit wat je wil enzo.:D :D
Offline cowbeast - 27/03/2005 16:52
Avatar van cowbeast Onbekend hehe thx people! Ik ga diegene nemen met het meest tijd en beste eigenschappen ;) 
Offline Legolas - 27/03/2005 17:12
Avatar van Legolas Onbekend En dat is??? WIe kies je?
Offline SlashDotCom - 27/03/2005 18:38
Avatar van SlashDotCom Lid wil me wel kandidaat stellen.
Contacteer me maar
Offline cowbeast - 30/11/1999 00:00
Avatar van cowbeast Onbekend Ik stel ook voor dat je bij je post ook een linkje zet van een site of een andre creatie dan kan ik iemand kiezen op basis van zen ervaring... cool
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00
Avatar van Klopper HTML interesse Is dit een uitzendbureau geworden ofzo s
Offline dufes - 30/11/1999 00:00
Avatar van dufes Grafische interesse lol , leuk , uitzendbureau rnrnmaar ik heb nog 2 layouts ligge , ma die pass denkuk niet egt bij een rnclan , maar add me op msn , en je mag ze zien )rnrnvangansewinkel_j@hotmail.com
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde hoort dit niet bij [url=www.sitemasters.bepagina=forumindex&ond=reply&cat=10&id=1277][CENTRAAL] samenwerken[url]
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s