login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

slicen in PS

Offline SlashDotCom - 22/02/2005 21:41
Avatar van SlashDotComLid kheb dus een layout gemaakt in PS en nu zou die gesliced moete worden. maar ik heb hier totaal geen ervaring mee.
Ik heb wel een tutorial gevonden die dat uitlegt maar dit is a.d.h.v hun eigen layout.
Zou iemand mij daarbij kunne helpe?


Vriendelijke groeten

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend www.good-tutorials.comrnhet staat erop, weet het zeker want ik gebruik het ookrn
Offline salman - 30/11/1999 00:00
Avatar van salman Nieuw lid slicen is opzicht niet moeilijk..rnmaar je kan beter omzetten in goede html vormenrnanders moet je iederekeer met iframes werken,rndat is ook niet alles
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend slicen kan ook naar html zónder iframes.
Offline SlashDotCom - 30/11/1999 00:00
Avatar van SlashDotCom Lid zou iemand me kunnen helpenrnWant ik snap het nie goed ze.rnrnVoeg me maar toe op msn.rnLars_mulders-at-hotpop-dot-com
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid Het is nogthans niet zo moeilijk.rnBegin met openen van PSrnklik op de slicetoolrnBegin met het nauwkeurig slicen van je layout, dus buttons, header, menubalken etc etc.rndan save for web.rnDan gaat er een nieuw window open, klik daar op save.rnDan ff een naam geven.rnGooi de html weg rnMaak een nieuwe html file met daarin een tabel.rnMaak daarin rijen en kolommen aan die je valign=top doet en vul de cellen met een css stijl enof achtergrond.rnklaar rnrnmss wil ik wel helpen, maar niet voordat ik een GOED probeersel gezien heb.rnDus in elk geval gesliced, en in een html gezet. en dan zal je menu wel uit elkaar getrokken worden (daar heeft blijkbaar iedereen last van) --tip maak in je td valign=top een nieuwe tabel aan met daarin je menu's.
Offline IcEmAn - 30/11/1999 00:00