login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Photoshop probleem

Offline Geerios - 21/02/2005 16:16
Avatar van GeeriosOnbekend Ik ben bezig met fotoshop en als ik nu een tekstvak maak en daar tekst in zet is die tekst doorzichtig:( (dus je ziet niks).
Hoe kan ik dit oplossen.
(ik heb al geprobeerd tekst kleur te veranderen)

Geer

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DxWy - 30/11/1999 00:00
Avatar van DxWy Lid Dat heb ik nog nooit meegemaakt rnrnJe moet gewoon op die A drukken van tekst, dan bovenin de kleur veranderen in zwart ofzo en dan kun je typen.rnrnMocht je nog niks zien dan gewoon in dat tekstvlak met je muis alles selecteren en dan de kleur veranderen.rnrnAls dat niet lukt dan weet ik het ook niet helaas..
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid Waarschijnlijk zit die tekstlayer achter 't vak-layer, probeer eens de tekstlayer helemaal vanboven te zetten bij layers 
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Of staat je opacity op 0% Lol, of je tekstkleur op wit
Offline Geerios - 30/11/1999 00:00
Avatar van Geerios Onbekend ( Nu is mijn probleem gedeeltelijk opgelost maar nu zit ik nog bij 1 bestandje heb ik nog het zelfde probleem...'(
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend dezelfde oplossing hè! rnrnDat is het mooie van logica, je kan dingen soms zo mooi verduidelijken en problemen zijn een fractie van een seconde opgelost. Dacht iedereen maar zo logisch na, dan zou de wereld er een stuk beter voor staan. Wat dacht je van al die mensen die de hele dag debiel staan te doen vanwege hun geloof, als die nou eens logisch zouden nadenken, dan komt alles goed.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s