login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Liquid Probleem

Offline BigBug - 20/02/2005 11:06
Avatar van BigBugPHP expert Hallo, ik wil een layout liquid maken.. dat is opzich niet zo moeilijk, maar er zitten nu buttons op, en als ik de boel heb gesliced, en de layout rekt uit dan knalt het menu uit mekaar, kan iemand me hierbij helpen ? die een beetje goed is in slicen?

Vast bedankt,

Jeroen

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Wat is liquid En laat eens zien wat je bedoelt..
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van BigBug PHP expert Liquid lol, het uitrekbaar maken... rnrnzal ff psje maken...rnrn[b]Edit[b] httpwww.big-bug.nllittle.gifrnDeze moet gesliced worden..
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner Werk je met div'srnrnAnders is het niet zo moeilijkrn- Maak een slice van enkele pixels, over de hele breedte van de site (zonder buttons, header, enz ....). Die stel je in als achtergrond op je site.rn- Slice de header, en zet ze bovenaan via je divrn- Doe hetzelfde met de footerrn- Buttons slice je appart, en zet je in het menu.
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Die is idd wel heel simpel te slicen.rnSlice zoals freddyboeke zegt.rnmaak dan je tabellen, en waar denk ik jou probleem zal komen is met de buttons die ook verplaatst worden, zet die daarom in een aparte table, en de td waar DIE table in staat moet je valign=top maken, en klaar.
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Tja, maar ik snap er nog steeds weinig van.. ( kan iemand dit voor mij doen )
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner Ja, idd, als je nog problemen hebt met designen kijk eens op mijn sitern[url=httpwww.zymic.com]Zymic[url] staan veel tutorials op over slicen, en designencool
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Opzich kan ik wel slicen hoor, maar ik vergeet waarschijnlijk iets ofzo.. of ik doe het totaal fout, meestal kom ik er wel uit, maar nu niet (
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Geef hem eens op msn, ik slice da beest wel.
Offline bambino - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van bambino HTML interesse met divs is het mogelijk, met tables zowaar nog simpeler.rnrnSlice de header, slice dan een klein stukje van de contentachtergrond (dat grijze). En evt. ook 2 slices van die rode dingenrnrndan maak je volgende tabel rn[code]-----------------------------------rn 1 rn-----------------------------------rn 2 3 4 rn rn rn rn rn rn rn rn---------------------------------[code]rnrnIn 1 zet je je headerrnIn 2 je rode achtergrondrnIn 3 je grijze achtergrondrnIn 4 je andere rode achtergrond.rnIn 2 zet je dan al je buttons onder elkaar -)rnAls je niet te slordig bent lukt het zo wel Prn rnIs niet erg duidelijk maar je snapt wel wat ik bedoel P
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s