login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gradient in Fireworks

Offline pepijnfens - 15/02/2005 13:11
Avatar van pepijnfensLid Het is maar een kelin probleempje, maar toch wel iets waar ik van baal als ik bezig ben met gradients in Fireworks.
Je krijgt dan zo'n balkje met je kleuren, en als je klikt voeg je een pijltje toe met een bepaalde kleur, maar hoe haal je dat pijltje dan weer weg? Want ik wilde kijken of het met 3 kleuren mooier zou staan dan met 2 kleuren, maar dat was dus niet, maar nu zit ik wel met dat 3e pijltje opgescheept die alles een beetje door de war gooit....
Ik weet dat ik dan ook gewoon op solid kan drukken, en dan opnieuw voor gradient kan kiezen, maar dan is alles weer gereset en dan ben ik mijn kleuren ook kwijt, dus ik hoop dat hier ook een simpele oplossing (een toets ofzo) voor is.....

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Xfader - 30/11/1999 00:00
Avatar van Xfader Lid Gebruik Photoshop, is veel beter^^
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert En véél duurderrnIk heb fireworks mx voor 8 euro via m'n vaders werkt gekocht.rnEn photoshop kost dan meer dan 100 keer zo veel.rnrnJe moet het pijltje naar een andere plek slepenrnKlik op pijltje (muis ingedrukt houden).rnSleep naar een plek buiten het vierkant van het gradient.rnLaat de muis los.
Offline pepijnfens - 30/11/1999 00:00
Avatar van pepijnfens Lid ^^ Bedankt he, enne Photoshop is NIET handig als je precies wilt werken (width en height in pixels kan je niet aanpassen en x en y coordinaten hebben ze ook ergens weggemoffeld)...
Offline leendertW - 30/11/1999 00:00
Avatar van leendertW PHP beginner Photoshop niet handigooh rnpooeeeehhhh.
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van BigBug PHP expert [quote]Photoshop niet handigooh rnpooeeeehhhh.[quote] Je moet er wel mee kunnen werken 
Offline Xfader - 30/11/1999 00:00
Avatar van Xfader Lid Zo ingewikkeld is het ook weer niet p en als je het brand is het ook niet duur^^
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Ga op het pijltje staan pak het vast en sleep het naar beneden of boven en klaar
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s