login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Helvetica

Offline Speedy - 11/02/2005 21:32
Avatar van SpeedyPHP interesse Hallo

Ik ben op zoek naar het lettertype Helvetica, maar overal waar ik kom via google, moet ik betalen voor dat lettertype:s . Het is voor een bedrijf en hun 'eigen' lettertype is Helvetica, dus ik kan niet zomaar een ander nemen.

Weet iemand een site waar ik dat lettertype gratis kan downloaden?

Of heeft niemand van jullie soms dat lettertype staan? -> PM @ jozef.lambrecht@gmail.com

Alvast bedankt zou ik zeggen;-)

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Frederic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Helvetica is een letterype waarvoor je moet betalen, of het je moet het verkrijgen via een pakket zoals Corel (dacht ik)...rn[offtopic]denk eens diep na waar je dat nog zou kunnen vinden[offtopic]
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner Speedy, voeg me ff toe op msn frederic_verpoest [at] hotmail.comrndan stuur ik het je door
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Maar [b]als[b] je het voor de site van dat bedrijf wilt gebruiken, heeft het niet veel nut, want mensen die het niet geïnstalleerd hebben, zien dat lettertype toch niet...
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert [quote]Maar als je het voor de site van dat bedrijf wilt gebruiken, heeft het niet veel nut, want mensen die het niet geïnstalleerd hebben, zien dat lettertype toch niet...[quote] rnrnJe kan het ook in de header van je site verwerken, of als plaatje 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s