login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

3d models

Offline cdesigns - 22/08/2011 19:34
Avatar van cdesignsLid Beste leden ik heb een leuk ideetje in mijn hoofd maar zit nu met een probleem. En dat probleem is het volgende ik wil bestaande 3d models gebruiken stel een gewoon huis, als je dat download is dat 1 bestand die je in andere programmas kunt gebruiken. Maar als je het huis opent in een programma en je selecteerd iets om te bewerken stel een muur dan selecteerd die het hele huis of een paar muren. Hoe kan ik dit vermijden zodat ik alle onderdelen die ik wil kopieëren afzonderlijk kan selecteren?

Met vriendelijke groeten C-designs

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 23/08/2011 00:01
Avatar van MiST Lid Ungroup? 
Offline thomasje - 23/08/2011 12:04
Avatar van thomasje MySQL beginner wellicht dat het ook van je bestandsformaat afhangt of hij alle losse elementen herkent
Offline cdesigns - 23/08/2011 19:51
Avatar van cdesigns Lid het bestandformaat als ik het download is eerst een winrar file vervolgens pak ik het uit -> en dan is het model een .obj file.
Kun je dit niet met een ander programma oplossen zodat je alle elementen afzonderlijk hebt...

MVG alvast
Offline larssy1 - 29/08/2011 10:03
Avatar van larssy1 MySQL beginner Ligt er denk ik ook aan of de ontwerper van dat object de gehele muren aan elkaar heeft vast geplakt. (Meerdere objecten combineren tot een)
Offline cdesigns - 29/08/2011 22:08
Avatar van cdesigns Lid larssy1: Als dat het geval is hoe kan ik dit dan zelf zo goed mogelijk bewerken zodat ik mooie afgewerkten deeltjes heb die ik dan vervolgens kan gebruiken om 1 grote muur bv te maken...
Offline larssy1 - 30/08/2011 10:15
Avatar van larssy1 MySQL beginner
cdesigns schreef:
larssy1: Als dat het geval is hoe kan ik dit dan zelf zo goed mogelijk bewerken zodat ik mooie afgewerkten deeltjes heb die ik dan vervolgens kan gebruiken om 1 grote muur bv te maken...


Daarmee kan ik je ben ik bang niet helpen, ten eerste weet ik niet wat van programma je gebruikt..
daarnaast heb ik alleen met Blend en AutoDesk en 3DsMax gewerkt.
Offline cdesigns - 31/08/2011 20:59
Avatar van cdesigns Lid om vanaf 0 een object te maken gebruik ik 3dsmax maar om ze in landschappen ect.. te gebruiken gebruik ik momenteel unity3d voor game project is het...
Offline larssy1 - 01/09/2011 08:06
Avatar van larssy1 MySQL beginner kon niks over unity3D vinden,, op je eigen topic na, mijn conclusie is dat je samengevoegde objecten niet meer uit elkaar kunt halen. misschien dat als je naar een preview van de structure gaat, dat je dan een deel kunt 'wegknippen', maar verders zou ik het hierbij ook helaas niet weten.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s