login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

EPS File's, een andere oplossing gezocht! (Opgelost)

Offline WimJ - 02/12/2010 16:55
Avatar van WimJGrafische gevorderde Beste,

Probeer nu al de hele dag een EPS file te bewerken.

Tevergeefs als ik werk met W7 64 bit, en Adobe Illustrator alleen maar 32bit ondersteund.
Een upgrade van mijn besturings systeem naar een versie van 64 bit die een 32bit environment kan draaien behoort ook niet tot de oplossing!

Ben nu op zoek naar een programma waar ik zonder verlies de layers van de EPS file kan bewerken en dit op een 64bit environment!

Alvast bedankt!

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sam - 02/12/2010 17:02
Avatar van Sam PHP expert Adobe Illustrator is een 32-bit applicatie, dat klopt. Maar er is geen enkele versie van Windows 7 die geen 32-bit applicaties kan draaien.

Welke versie van AI heb je en heb je al geprobeerd om het te draaien op je 64-bits Windows?
Offline WimJ - 02/12/2010 17:11
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
Citaat:
Maar er is geen enkele versie van Windows 7 die geen 32-bit applicaties kan draaien.


Fout, W7 werkt met verschillende versies, in de basic, en home en home premium zit GEEN compatibiliteits environment inbegrepen.

En ja, heb het meermaals geprobeerd, opent, en sluit af..
Na een halve dag google'n en fora's afgaan toch meer dan beu aan het worden.
Offline Sam - 02/12/2010 17:30
Avatar van Sam PHP expert o.O Neem nu het meest triviale programma dat waarschijnlijk wel op je PC staat: Windows Live Messenger. Ik weet niet hoe het zit met 2011, maar 2009 heeft alleen een 32-bit versie...

Xampp: 32-bit
Firefox: 32-bit
Eclipse: 32-bit

Allemaal software die volgens jouw niet werkt op een 64-bit versie van een goedkope Windows 7?

Een exclusief 64-bit systeem is voorlopig gewoonweg nog niet mogelijk, dus het probleem moet ergens anders liggen.
Offline WimJ - 02/12/2010 17:34
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Nu .. goedkoop, 300euri's vindt ik niet goedkoop >_< 'maar goed lol'
Die doen het wel, die draaien in C:\Program File(x86) en zooi.
Dat is waar men Illustrator ook is geinstalleerd, zelfs al start ik hem van de root location dan start ie op, en sluit ie terug af.

Compatibileits probleem zegt Windows. 
Offline Sam - 02/12/2010 18:22
Avatar van Sam PHP expert Dan komen we terug bij mijn eerste vraag: Welke versie van AI heb je?

PS:

Citaat:
Fout, W7 werkt met verschillende versies, in de basic, en home en home premium zit GEEN compatibiliteits environment inbegrepen.

Als je 300 euro hebt betaald voor je Windows 7 basic, home of home premium, dan klopt er toch iets niet...
Offline Filip - 02/12/2010 18:58 (laatste wijziging 02/12/2010 21:02)
Avatar van Filip IRC guru Edit2: Omdat ze zo vriendelijk geweest zijn voorgaande reactie te verwijderen, slaagt dit op niets meer... maar we laten het toch mooi staan... Hierbij de link naar wat er stond: alhier

Theeboris, je weet dat je daarvoor een ban gaat krijgen?

Na 2 edits heb je nog niet door dat er GEEN link naar warez mag geplaatst worden?

Hoe dom kan je eigenlijk zijn?

EDIT
En on topic.. Illustrator werkt perfect hier..
W7 64 bit en Illustrator CS3
Bedankt door: Sam
Offline WimJ - 02/12/2010 19:25 (laatste wijziging 02/12/2010 19:32)
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Bah forgot CS5 - heb nu net een nieuwe gedownload, zien of deze opstart 
Denk dat ik met een corrupte DLL ergens zit.

En was 300 euro op de release.

EDIT: opgelost, zat met een paar foute DLL's die er niet thuis hoorden en de boel deden crashen, thanks all
Offline Logoontwerp - 04/12/2010 00:43 (laatste wijziging 04/03/2011 16:33)
Avatar van Logoontwerp Nieuw lid Bij mij werkt het wel gewoon met .AI CS5 op de mac.
Zou niet weten wat er mis gaat dan?

*knip spam*
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s