login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Creative Block

Offline tomate - 29/07/2010 18:34
Avatar van tomateLid Hey,

Ik heb een klein probleem, nuja eigenlijk is het wel een groot probleem. Ik zit met een creative block, ik heb geen inspiratie. Ik moet een nieuwe layout maken voor de volgende site van mij (nog niet online ;) )
http://tinyurl.com/3a8s4dg

Wat doen jullie als jullie geen inspiratie hebben? Of waar doen jullie inspiratie op?
Geen deviantart aub, dat werkt om een of andere reden niet goed bij mij thuis. De afbeeldingen willen niet laden. 

Thomas

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline valles10 - 29/07/2010 18:38
Avatar van valles10 HTML interesse die is toch goed ?
Offline Martijn - 29/07/2010 18:42
Avatar van Martijn Crew PHP Valles, probeer aub antwoord te geven ipv zoiets te zeggen. Blijkbaar heeft hij er last van, dan hoef je niet vervolgens te gaan zeggen 'is goed toch'

@ topic, stop er helemaal mee (for now). Ga wat anders doen . Elke keer als je er aan wilt denken aan wat anders denken. Reset het onderwerp even in je hoofd zegmaar. Ga tv kijken of iets. Dat werkt bij mij altijd prima
Offline valles10 - 29/07/2010 18:57
Avatar van valles10 HTML interesse maar, martijn die website is toch mooi/goed/proper zo? 

en, tomate, zoals martijn zegt. Stop er even mee. Je bent al heel lang aan die filmportaal bezig, ik weet nog dat je met een jquery probleem zat daarboven met die menu, en dat is al een hele poos geleden ;)
Offline tomate - 29/07/2010 23:13
Avatar van tomate Lid
valles10 schreef:
Je bent al heel lang aan die filmportaal bezig, ik weet nog dat je met een jquery probleem zat daarboven met die menu, en dat is al een hele poos geleden ;)


Ja het heeft ondertussen even stil gelegen ook en wat gescript he. Alles op het gemak, maar nu wordt het tijd dat het gelanceerd wordt.  
Offline valles10 - 30/07/2010 00:24
Avatar van valles10 HTML interesse persoonlijk vind ik de layout zeer goed zitten... Miss is proberen voor die div die naar beneden schuift met login een zeer lichte transparantie te geven.

Het logo van vroeger(je weet wel ) vond ik ook beter.

op paginas zoals http://www.delp...Squeakquel/ ga je daar voor die filmtrailer een eigen videoplayer maken?

de input velden heb je een stijl gegeven, geef de button voor submit ook een stijl ;)
Offline kiwi - 30/07/2010 14:01 (laatste wijziging 30/07/2010 14:31)
Avatar van kiwi Nieuw lid mijn mening:
in de header (home, film, top100, ...) vind ik het wat raar dat ze zo verschuiven als je er over gaat om dat die zwarte randen verschijnen,

Zou het niet beter zijn als je ze in ruststand een witte border geeft van de zeflde dikte?, dan verspringen ze niet wanneer je er over gaat,:D

en ik vind ook dat de site er al geslaagd uitziet.
alhoewel ik het gevoel heb dat de homepage wat langer mag zijn.
dus misschien nog wat meer content daar? of ze wat verder uit elkaar zetten

valles10 schreef:
de input velden heb je een stijl gegeven, geef de button voor submit ook een stijl ;)

je en die knoppen ernaast voor de BB-codes vind ik net iets te geel, in vergelijking met hun omgeving, mijn advies: de inputs zoals valles10 vermelde een geele tint geven
of die knoppen een meer grijzig kleur geven

ik hoop dat ik je kunnen helpen heb
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s