login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

3 icons (Opgelost)

Offline Prostarter - 07/10/2009 22:47
Avatar van ProstarterNieuw lid Beste,

Ik ben op zoek naar 3 plaatjes.
Ik heb zelf al flink gezocht op internet & google etc. Maar kan helaas niks vinden.

Afbeeldingen:
- Gerelateerd aan: "Werkzaamheden"
- Gerelateerd aan: "Projecten"
- Gerelateerd aan: "Contact"

Grootte: 48 x 48 pixels

Ik ben bezig met een design ontwerp en heb daar deze images voor nodig. Misschien dat iemand ze nog heeft liggen of mij even kan helpen met zoeken.

Let op!: De 3 images dienen qua style etc wel overeen te komen.

Alvast Bedankt!

Groetjes,
Alex

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 07/10/2009 22:55
Avatar van Stijn PHP expert Er zijn genoeg icon sets op het internet te vinden hoor. Ik heb er alvast twintig voor je klaar staan op de volgende link.

http://www.smas...-icon-sets/
Offline Prostarter - 07/10/2009 22:58
Avatar van Prostarter Nieuw lid
Stijn schreef:
Er zijn genoeg icon sets op het internet te vinden hoor. Ik heb er alvast twintig voor je klaar staan op de volgende link.

http://www.smas...-icon-sets/


Beste,

Ik snap dat er genoeg icon sets te vinden zijn op internet. Ik heb ook de grootste icons sites afgekeken. Maar heb niks kunne vinden die gerelateerd zijn aan die 3 onderwerpen en dan ook nog is dezelfde style, en als het ook nog mogelijk is zelfde kleur indeling.

Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Offline Stijn - 07/10/2009 23:50
Avatar van Stijn PHP expert Werkzaamheden => een helm icoon of een toolbox icoon
Projecten => Tekendriehoek met potlood icoon
Contact => Telefoon icoon

De icon sets zijn meestal in dezelfde stijl gemaakt hoor Succes met je zoektocht.
Offline Prostarter - 07/10/2009 23:52 (laatste wijziging 08/10/2009 00:02)
Avatar van Prostarter Nieuw lid
Stijn schreef:
Werkzaamheden => een helm icoon of een toolbox icoon
Projecten => Tekendriehoek met potlood icoon
Contact => Telefoon icoon

De icon sets zijn meestal in dezelfde stijl gemaakt hoor Succes met je zoektocht.


Beste,

Bedankt voor de inspiratie zover had ik nog niet echt nagedacht deze vraag was ook gelijkertijd voor de images die ik vooral bij "Werkzaamheden" & "Laatste Projecten" kon plaatsen. Ik ga even zoeken zodra ik het heb gevonden zal ik het topic laten sluiten door de "Oplossing" functie.

Met vriendelijke groet,
A. Ruter

Edit:

Ik heb deze gevonden voor "Werkzaamheden":
Toolbox Icon

Ik heb deze gevonden voor "Contact":
Phone Icon

Ik kan helaas geen Icon vinden voor "Laatste Projecten", ik hoop dat iemand mij hier nog mee kan helpen. Hierboven kan je de images bekijken. Kijk dus wel een beetje of ze zijn gerelateerd aan de hierboven genoemde images.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s