login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Problemen met zichtbaarheid website

Offline Raze - 18/07/2009 10:59
Avatar van RazePHP beginner Hallo,

de website die ik aan het maken ben is nogal redelijk grafisch. Ik heb er een 5-tal (redelijk grote) .png-bestanden opstaan, en dan nog een aantal divs in verschillende kleuren etc.
Probleem is nu dat ik soms een paar keer moet herladen voor ik alles zie (op mijn localhost): soms verschijnen afbeeldingen eerst niet, of half. Wanneer ik herlaad is dit meestal opgelost.

Nu wou ik eens weten of dit "normaal" is (of niet), en of dat eventueel op te lossen valt, en hoe?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 18/07/2009 11:00
Avatar van marten Beheerder Dit is niet normaal en je zal een online voorbeeld moeten geven voor ik kan kijken of er iets verbeterd kan worden
Offline Raze - 18/07/2009 11:19
Avatar van Raze PHP beginner http://www.netraze.be/layout, daar heb ik 'm geupload

heel raar, maar daar doet hij het niet 

het gekke is: op mijn localhost verschijnt de linker bar niet (die lange grijze bar), of ik moet een paar keer op herladen drukken.
hetzelfde met het beta-logo (dit is een div over het logo zelf): deze verschijnt op mijn localhost ook niet (of half, met streepjes erdoor).

Kan het zijn dat dit een fenomeen is enkel voor localhost? anders is het voor mij geen probleem, localhost is toch enkel voor te testen  
Offline Sar - 18/07/2009 17:40
Avatar van Sar PHP interesse En waarom gebruik je daar 5 grote afbeeldingen?
Offline Raze - 18/07/2009 21:48
Avatar van Raze PHP beginner links en die footer onder zijn divs (als je dat bedoelt) dus alleen het logo, het beta-logo en de menubar zijn afbeeldingen
Offline lolll - 19/07/2009 12:06
Avatar van lolll Lid Ik krijg die ene pagina helemaal niet open. Eerst moet ik bijna een minuut wachten voor het laden, en daarna krijg ik een foutmelding in men IE8.  
Misschien neemt de site een beetje te veel Ram in beslag door die afbeeldingen dat je daar zei.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s