login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

achtergrondkleur staat me niet aan

Offline Jootn - 29/05/2009 06:48
Avatar van JootnNieuw lid een goede middag samen.... morgen dus ;)

k'heb een vraagje

daar ik geen **** verstand heb van layouts vraag ik me af wat ik hier

http://www.creajo.be/ als achtergrond kan gebruiken. Het is zo blauw hé. De achtergrond zou ik graag anders zien zodat de blauwe menu's erop passen...

Iemand idee?

Groeten

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline thomasje - 29/05/2009 07:35
Avatar van thomasje MySQL beginner Op zich vindt ik dat de achtergrond nog geen eens zo verkeerd staat hoor 
Maar als je het wat er aan wilt wijzigen zou ik met wat meer en lichtere kleuren werken.
Offline Bart - 29/05/2009 08:03
Avatar van Bart PHP expert Is moeilijk over te oordelen, ik weet niet wat de hoofdkleur(en) is/zijn van de school. Misschien deze dan verwerken in de layout?
Offline jc2 - 29/05/2009 11:14
Avatar van jc2 PHP interesse Misschien #B9CEE6 als achtergrond.
Dit is wat lichter, zodat de menu's er wat meer uit kunnen springen.

voorbeeld

PS: je moet dan wel nog wat layout-aanpassingen maken om te voorkomen dat het middenblok wegvalt.
Offline Jootn - 29/05/2009 20:32
Avatar van Jootn Nieuw lid zotte ingeving gehad, blauw bestaat uit geel en groen

dus wat past bij blauw, geel en groen

update:

groene achtergrond : www.creajo.be

beter?
Offline Richard - 29/05/2009 20:53
Avatar van Richard Crew algemeen Ik vind het best leuk staan :]
Offline larssy1 - 29/05/2009 20:58
Avatar van larssy1 MySQL beginner niet echt mijn favoriete combinatie..

blauw en groen is geen goeie combinatie vind ik..
ik zouw een iets lichtere kleur blauw nemen, met een leuke pattern erover heen.
Offline Jootn - 29/05/2009 21:04
Avatar van Jootn Nieuw lid ok, ik heb dus dat lichter blauw genomen ;) groen zou mooi zijn als het zo'n glanzend groen is, maar ik kan even goed fotosoepen zoals een paard kan kaarten niet dus...

Nog een klein vraagje...

Mijn linker menu... Dat komt veel verder dan mijn content. Zou ik dat doen dat die content automatisch even laag komt als de menu's? Nu is het met een min-height... Maar het is dan ook zo dom als je maar 2 zinnen op pagina hebt dat je 4 meter leeg-blauw hebt hé
snappie? ;)

Groetn
Offline larssy1 - 29/05/2009 21:07
Avatar van larssy1 MySQL beginner je moet die laatste 2 regeltjes weghalen in die kolom

Site stats
SiteStats

Ik zie daar geen nut in, aangezien het ook nog nergens naar toe linkt ;)

en ik kan wel een veel gemaakte background voor je maken als je dat zouw willen.. 
Offline Jootn - 29/05/2009 22:34
Avatar van Jootn Nieuw lid als je dat zou willen doen maar ik had graag wel mijn css gehouden voor menu's en al de rest ;)

en die site stats komen er nog

het is een oude layout en code dat ik aan het updaten ben.... dus die site stats komen er wel nog, even geduld ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s