login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gezocht concept ships tutorial (Opgelost)

Offline cdesigns - 28/04/2009 22:05
Avatar van cdesignsLid beste leden,

Ik wil mijn vaardigheden is op een andere vlak testen namelijk op het designe van ships of ook wel concept ships genaamd.
dit is een vb van wat ik zoek: http://ccp.vo.l...c5m_v1.jpg
Als iemand mij verder kan helpen waar ik moet zoeken om zoiets te maken dan hoor ik het graag van jullie.
MVG

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 28/04/2009 22:33
Avatar van Gerard Ouwe rakker Zou je misschien een indruk kunnen geven van de vaardigheden die je op dit moment bezit? Op die manier kunnen leden wat gerichter advies gaan geven, uitgaande van je eerdere ervaringen. Ik denk namelijk dat je hier in ieder geval de kant van Maya op zal gaan.
Offline cdesigns - 29/04/2009 14:55
Avatar van cdesigns Lid ik werk voornamelijk met photoshop nu ik maak layouts, flyers, headers, banners enz....
Ook werk ik met dreamweaver om de layout te gebruiken en online te zetten.
Offline nielsvdwal - 29/04/2009 15:34
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde begin met informatie zoeken over 3d.. zorg dan dat je een programma hebt (3ds max bijvoorbeeld).. en dan is het een kwestie van veel oefenen en tutorials volgen ..
Offline cdesigns - 29/04/2009 16:03
Avatar van cdesigns Lid oke met 3ds max heb ik vroeger al eens gewerkt toen had ik een kasteel ontworpen en een spookstad,... maar is het voldoende als ik de trail versie heb?

Hartelijk dank allemaal nu kan ik al wat verder:)
mijn outcomes zullen hier verschijnen.
Offline Keith - 06/05/2009 07:49
Avatar van Keith Grafische gevorderde dat soort conceptart worden niet in 3d gemaakt,

www.conceptart.org, succes en veel plezier 
Offline cdesigns - 25/05/2009 14:00
Avatar van cdesigns Lid merci ervoor komt zeer handig van pas.
Mijn outcomes zullen zeker hier verschijnenen.

MVG
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s