login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Grafische Tutorials

Offline WimJ - 23/04/2009 02:40 (laatste wijziging 23/04/2009 14:19)
Avatar van WimJGrafische gevorderde Beste Leden,

Neen .. ik ben geen crew lid.
Ok dat gezegd zijnde deze vraag..

Over welke onderwerpen willen jullie nog Photoshop Tutorials zien ?
Denk hierbij aan bepaalde effecten, technieken of onderwerpen zoals web 2.0 ... ?

Dit omdat sitemasters.be een 'Webmaster Community' is en dus webdesign in de ruime zin moogt nemen.

Design, Development ..

En nu kwam ik daarstraks tot de conclusie.. dat er veel tutorials missing pictures hebben en vrij oud zijn.

Vandaar dat ik even de boel wil opfrissen, en hierdoor een steentje bijdraag aan bezoekers aantallen op termijn denk ik dan ?

Maar voornamelijk omdat ik op droog zaad zit qua inspiratie op de moment voor een project, en dus toch een bezigheid wil hebben nu ik geband ben van Second Life  

Dus noem maar op ik doe men best, en zal elke dag uploaden en uitbreiden  
Ik hoor het graag van jullie, Admins laat me even iets weten als dit niet naar jullie zin is, maar ga niet direct men laatste waarschuwing geven .. ben een ouwe rot ga al lang mee en dit wil ik ook zo houden  

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 23/04/2009 16:32
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Misschien hoe je een goed duidelijk ontwerp maakt voor jou doelgroep, Waar je bijvoorbeeld allemaal aan moet denken om het zo overzichtelijk en "catchy" mogelijk te houden.
Offline WimJ - 24/04/2009 02:03
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Daar ga ik zeker werk van maken, inderdaad al een goed onderwerp !
Offline thomasje - 24/04/2009 09:55
Avatar van thomasje MySQL beginner Mischien is het ook eens makkelijk en handig dat je alle functies van het filter eens in een tutorial allemaal uitlegt. Want volgens mij gebruiken de meeste de helft van de mogelijkheden nog niet.
Offline finduilas - 24/04/2009 12:15
Avatar van finduilas PHP gevorderde inkleuren van vectors & toepassen van deftige schaduws.
hoe je blending options deftig en subtiel kan gebruiken
Offline Martijn - 24/04/2009 12:21
Avatar van Martijn Crew PHP een zooi mooie font effecten. Zoals een mooie goud, of techy, etc

en hoe je een font kiest wat bij je pic past, dat is ook best een kunst.
Offline ArieMedia - 24/04/2009 15:15
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
coolcoke schreef:
Daar ga ik zeker werk van maken, inderdaad al een goed onderwerp !
Thnx . Als je zown tut af hebt moet je me even een PM doen  . (alstublieft xD)
Offline Joost - 24/04/2009 19:35
Avatar van Joost PHP expert Mooie iconen maken. Ook al zijn er een hoop (gratis) te vinden op het internet, is het soms een must ze zelf te kunnen maken.
Offline Koen - 26/04/2009 00:39
Avatar van Koen PHP expert Leuk initiatief 

Ik hoop dat je wat kan bijbrengen aan de professionaliteit/kwaliteit van sitemasters 
Offline staic - 09/06/2009 20:35
Avatar van staic Nieuw lid Die web 2.0 zegt mij wel iets! Van uit photoshop(layout) te starten tot het omzetten. Lijkt mij best interessant.
Offline voltrex - 11/06/2009 21:16
Avatar van voltrex Lid Ondertussen al wel even geleden he, en naar mijn weten heb je nog geen tutorial gemaakt.. 

Komen ze nog?
Offline Allinfosrc - 12/06/2009 19:52
Avatar van Allinfosrc Nieuw lid Een tutorial om een goede signature te maken is wel leuk.
Of dingen om letters mooier te maken.
Of mischien hoe je goed vuur/bliksem maakt want bij mij doen die plaatjes bij die guides het niet.
Offline Koen - 12/06/2009 20:37
Avatar van Koen PHP expert Web 2.0 mag er ook wel eens komen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s