login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Designer

Offline Crain - 17/09/2008 20:49
Avatar van CrainNieuw lid Beste Leden,

Op http://www.computerboek.nl/index heb ik veel boeken kunnen vinden, webdesigner. Maar die zijn te veel ik weet het niet welke boek geschikt is. Wat ik precies een boek wil hebben:

- Leren lay out maken
- Leren knippen (scilen)
- Xhtml + CSS

Welke boek is hiervoor geschikt?

Bij voorbaat dank,

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 17/09/2008 20:56
Avatar van Wim Crew algemeen wou je eerst door te sturen naar het onderdeel "boeken" op sitemasters hier, maar achteraf gezien niet zo'n goed idee omdat ze allemaal verouderd zijn.

Maar een layout maken en xhtml/css is helemaal verschillend... Waarschijnlijk wil je eerst een boek van photoshop lezen, en achteraf iets over xhtml/css...
Offline Crain - 17/09/2008 21:15
Avatar van Crain Nieuw lid Ik heb niet zo veel ervaring met design, wat is het beste om te beginnen, dus stap naar stap.

Ik heb wel ervaring met html. Php en mysql snap ik wel redelijk, maar niet top.
Offline shibble - 17/09/2008 21:19 (laatste wijziging 17/09/2008 22:16)
Avatar van shibble MySQL interesse voor css kan je zeer veel van www.sceneone.nl leren, dar heb ik ook alles over css van geleerd en op andere sites de bron kijken.
Offline zointer - 18/09/2008 11:19 (laatste wijziging 18/09/2008 11:25)
Avatar van zointer HTML gevorderde voor photoshop raad ik je Classroom in a Book en verder voor Digitale Technieken, Dreamweaver(asp, php...), Fireworks van Patrick Verhaert aan.
edit: Verder zou ik zeggen via het web http://www.good-tutorials.com/ en hier tussen tutorials
suc6
Offline kenzo - 18/09/2008 11:41
Avatar van kenzo PHP beginner als designer moet je zowieso een mooi design kunnen maken (plaatjes enzo).

Daarvoor zou ik photoshop gebruiken (en daar dus ook een boek voor).

Het scripten (html, php etc.) is ook belangrijk, maar een goede scripter zonder design is ook niets (als designer).

Photoshop of iets dergelijks is denk ik het beste om mee te beginnen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s