login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

fleyer maken in ps

Offline wipneus - 24/08/2008 12:44
Avatar van wipneusOnbekend beste mensen,

ik ga nu beginnen met fleyers te maken maar wat is de normale grote van een fleyer voor op het internet te plaatsen????
alvast bedankt

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline skillat2 - 24/08/2008 13:20
Avatar van skillat2 HTML beginner Ik quote van internet:
Citaat:
Een flyer is een pamflet voor reclame of propaganda. Het bestaat slechts uit twee pagina's (voor- en achterzijde)formaat, en is doorgaans niet groter dan A5. Bij meer dan twee pagina's wordt gesproken van een folder of brochure.
Offline wipneus - 24/08/2008 14:35
Avatar van wipneus Onbekend njah maar moet de pixels weten om het te maken in photoshop....
toch al bedankt
Offline Martijn - 24/08/2008 15:24
Avatar van Martijn Crew PHP niet, je kunt preset kiezen
Offline wipneus - 24/08/2008 15:34
Avatar van wipneus Onbekend jah maar grote moet geschickt zijn om door te sturen via email en op fuifblogs de fleyer te posten ect.
Offline Martijn - 24/08/2008 15:54
Avatar van Martijn Crew PHP nou, dan verzin je zelf wat leuks.. een beetje zelf nadenken is toegestaan
Offline Keith - 24/08/2008 16:21
Avatar van Keith Grafische gevorderde al je het op een forum of mail wilt zetten dan kun je toch zelf kiezen wat de juist afmeting is voor je flyer..
Offline zointer - 24/08/2008 19:28 (laatste wijziging 24/08/2008 19:34)
Avatar van zointer HTML gevorderde
wipneus schreef:
beste mensen,

ik ga nu beginnen met fleyers te maken maar wat is de normale grote van een fleyer voor op het internet te plaatsen????
alvast bedankt

wipneus schreef:
beste mensen,
jah maar grote moet geschickt zijn om door te sturen via email en op fuifblogs de fleyer te posten ect.

Wat een taal 
Maar wat jij wil is geen flyer, zie opmerkingen hierboven.

wikipedia schreef:
Een flyer is een pamflet voor reclame of propaganda. Het bestaat slechts uit twee pagina's (voor- en achterzijde)formaat, en is doorgaans niet groter dan A5. Bij meer dan twee pagina's wordt gesproken van een folder of brochure. Meestal worden flyers gebruikt om evenementen mee aan te kondigen, of tijdens demonstraties om de standpunten van een politieke partij of een aktiegroep uit te dragen.

Flyers worden uitgedeeld op straat of bij een evenement, of neergelegd in een kraam, winkel of op een prikbord gehangen.


edit: A5 = 210 mm - 148 mm
Offline StylerZ - 24/08/2008 21:45 (laatste wijziging 24/08/2008 21:49)
Avatar van StylerZ Nieuw lid Ik heb zelf laatst ook een flyer gemaakt.
Mijn flyer is 510 x 671 Pixels.
http://i35.tinypic.com/ie0xnm.gif
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s