login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Grafisch (Opgelost)

Offline dungeon - 26/03/2008 21:01
Avatar van dungeonNieuw lid Hey,

graag zou ik eens willen gaan experimenteren om layouts te gaan maken. Nu zou ik graag willen weten waar ik moet gaan beginnen. Je. Welk programma heb ik dan nodig enz enz

Greetz dungeon

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DMM - 26/03/2008 21:04
Avatar van DMM PHP beginner - Google.be: Adobe Photoshop
- Kladblok
- ...
Offline yetti4 - 26/03/2008 21:04
Avatar van yetti4 JS interesse dreamweaver... (de bom)
Offline WimJ - 26/03/2008 22:24
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
Sandernerd schreef:
vind je met dreamwevaer kun je geen mooie layout maken...


Wat ben jij voor nOOb, Dreamweaver is puur pro !

Dus wat heb je nodig.

- Adobe Photoshop
- Dreamweaver
- Goede tutorials om van te leren, en de structuur te bekijken.
Offline vinTage - 26/03/2008 23:22
Avatar van vinTage Nieuw lid Wat een nonsens..Alsof dreamweaver er ene valdood mee te maken heeft of je wel/niet een mooie layout hebt..
Met dreamweaver kan je werkelijk geen zak meer dan dat je met kladblok kan, enige verschilletjes zijn de prijs en gebruiksvriendelijkheid.

Ik gebruik ook met liefde en plezier dreamweaver, maar mijn designs trekken ook nooit op gene kloot, dus wat je WEL nodig hebt is designskillz en fantasie...kopen of downloaden...forget it!
Offline WimJ - 26/03/2008 23:35
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Ik werk al heel lang met dreamweaver, en ben er heel tevreden over.
En kladblok njah, als je dan toch zo stom wilt doen en denken dat je pro bent..

Njah totale waanzin als je mij vraagt maar ja.
En jah dreamweaver heeft niks met Design te maken inderdaad.
Maar ik zeg dat het pro is, dat het echt super programma is 
Offline yetti4 - 26/03/2008 23:41
Avatar van yetti4 JS interesse
coolcoke schreef:
Ik werk al heel lang met dreamweaver, en ben er heel tevreden over...


Gelukkig is er iemand die mij begrijpt 
Ga es een lekker een registratieformulier maken in kladblok ;) word je helemaal maf. Of pro (in typen dan) 
Offline vinTage - 26/03/2008 23:54
Avatar van vinTage Nieuw lid Bespeur ik hier een blinde die de vraag niet snapt EN mijn reply niet ?
Dreamweaver heeft er geen zak mee te maken of je een mooie layout kan maken..

forum/Categorie => grafisch....dreamweaver...grafisch ?? 

Waar jij dat contactformulier vandaan tovert mag joost weten (en ja, ZELFS ik kan een contact formpje in elkaar raggen in kladblok, dat heeft geen zak met pro te maken.

anyway, Sandernerd owneerd bigfoot!
Offline yetti4 - 27/03/2008 00:02
Avatar van yetti4 JS interesse ben inderdaad beetje van onderwerp veranderd 

Voor je GRAFISCHE designs is dreamweaver alsnog heel handig, als je ziet dat alle css properties worden ondersteund. Je kan ook browsercheck doen. Wel handig voor een beginnende designer toch?
Offline vinTage - 27/03/2008 00:04
Avatar van vinTage Nieuw lid
yetti4 schreef:
ben inderdaad beetje van onderwerp veranderd 

Voor je  GRAFISCHE  designs is dreamweaver alsnog heel handig, als je ziet dat alle css properties worden ondersteund. Je kan ook browsercheck doen. Wel handig voor een beginnende designer toch?


mjah..
Offline Godlord - 27/03/2008 00:39
Avatar van Godlord PHP gevorderde
yetti4 schreef:
[..quote..]

Gelukkig is er iemand die mij begrijpt 
Ga es een lekker een registratieformulier maken in kladblok ;) word je helemaal maf. Of pro (in typen dan) 


Jij misschien, maar ik toch niet. Ik programmeer en script, en als IDE gebruik ik vaak Gnome Edit (soort Notepad voor Linux alleen wat uitgebreider) en soms Notepad. Ik heb ook Dreamweaver maar ik kan er ook gerust zonder mee.

CSS properties of niet. De gebruiker moet uiteindelijk zelf weten waar ze voor zijn en wat elk van hen doet. Niet het programma ;).

Maar voor de beginner is Dreamweaver geweldig.

Voor de grafische kant zijn er vele programma's. Je hebt the GIMP, Fireworks, Photoshop, Paintshop, CorelDraw, etc. Toch vind ik Photoshop een van de beste voor de layout van een website. Maar met andere programma's kan het natuurlijk ook.
Offline dungeon - 27/03/2008 10:21
Avatar van dungeon Nieuw lid Hey

Als ik dit allemaal lees kan ik dus gewoon het beste met Photoshop gaan werken. Mmmm zal eens gaan uitzoeken hoet dat allemaal werkt.

Greetz Dungeon
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s