login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

kleine filmpjes.

Offline thomasje - 27/12/2007 10:57
Avatar van thomasjeMySQL beginner Met welk programma kan je het beste kleine filmpjes/videos maken. Ik wil graag dat ik de opgenomen stukjes film kan knippen plakken een leuk effect er in maken en dat mensen op 2 kleine afbeeldingen in een filmpje kunnen klikken om een ander stukje film in hetzelfde venster te bekijken.
Wie weet er een goede programma voor?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 27/12/2007 11:30
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Als je op verschillende afbeeldingen in een filmpje wilt kunnen klikken, moet je met flash werken. Of als de kwaliteit van je filmpjes niet hoog hoeft te zijn, kan je een geanimeerd gif maken en dan met area en map zorgen dat delen aanklikbaar zijn.

Goed programma voor flash, macromedia (nu adobe) flash 8.

Voor goede gif-animatie programma's moet je maar even googlen. Ik heb er zelf weinig verstand van maar ik weet dat er een aantal freeware programma's verkrijgbaar zijn.

Dat zijn denk ik de technieken die je zou moeten gebruiken om zoiets te maken. Of er een programma is die dit voor je doet, ik geloof het niet maar wie weet reageert er iemand anders met een goed programma voor je .
Offline thomasje - 27/12/2007 11:56
Avatar van thomasje MySQL beginner En weet je nog een goede tutorial over een filmpje maken in flash want volgens mij doe ik het nu heel omslachtig
Offline master666 - 28/12/2007 18:02
Avatar van master666 Lid
Citaat:
macromedia (nu adobe) flash 8.


for the record, ze zitten al aan nummer 9

tuto's: [url]http://www.adobe.com/designcenter/video_workshop/[/url]

klikken op flash en dan gewoon effe rondkijken!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s