login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

design matrix

Offline wipneus - 26/12/2007 22:27
Avatar van wipneusOnbekend hey mensen ik heb de tutorial matrix van hier gebruikt:) hij is wel mooi voo beginners:) maar kun je er ook bewegen tekst van maken zoja hoe alvast bedankt:)

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Keith - 26/12/2007 22:39
Avatar van Keith Grafische gevorderde
wipneus schreef:
hey mensen ik heb de tutorial matrix van hier gebruikt:) hij is wel mooi voo beginners:) maar kun je er ook bewegen tekst van maken zoja hoe alvast bedankt:)


eerst leren typen enzo..
dan duidelijk zijn met wat je nou bedoeld, snapte echt niet dat je de tutorial " Matrix Effect" bedoelde in de sectie Photoshop..

ja het kan, gewoon een langere afbeelding maken dan je plaatje groot is en deze met een motion tween er achter gooien in flash
Offline zointer - 27/12/2007 01:29
Avatar van zointer HTML gevorderde photoshop Animated Matrix en zonder flash 

http://www.good...s/Animated

Offline Keith - 27/12/2007 09:48
Avatar van Keith Grafische gevorderde
zointer schreef:
photoshop Animated Matrix en zonder flash 


handig alleen jammer dat er geen imageready meer bij photoshop zit sinds CS3, misschien al niet meer bij CS2 
Offline zointer - 27/12/2007 12:45
Avatar van zointer HTML gevorderde
Keith schreef:
[..quote..]
handig alleen jammer dat er geen imageready meer bij photoshop zit sinds CS3, misschien al niet meer bij CS2 

 
Bij cs3 heb je voor animated gif geen ImageReady nodig dat is ingebouwd en is juist hetzelfde in gebruik (Menu>Window > Animation).
Bij cs2 zat het er bij lees hier meer over waarom deze bij cs3 niet meer bijgeleverd wordt.

Make Animated G...toshop CS3
Offline Keith - 27/12/2007 13:22
Avatar van Keith Grafische gevorderde
zointer schreef:
[..quote..]
 
Bij cs3 heb je voor animated gif geen ImageReady nodig dat is ingebouwd en is juist hetzelfde in gebruik (Menu>Window > Animation).
Bij cs2 zat het er bij lees hier meer over waarom deze bij cs3 niet meer bijgeleverd wordt.

Make Animated G...toshop CS3


ik heb duidelijk niets gezegd  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s