login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bug ofwa?

Offline Maarten - 10/09/2004 23:03
Avatar van MaartenErelid Ik heb iets raar in photoshop, en ik heb dat al altijd gehad met dat kraam, zelf sinds hij geherformatteerd is:

Ik heb ongeveer 6000 lettertypes. Als je dan een textvaksken maakt, en je wil bv. het lettertype SimLHHP kiezen gaat dat niet, want de dropdown gaat maar tot ergens in de R... is dit een bug of wat? 

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline b4nkr0bz0r - 10/09/2004 23:09
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde is dit je 4e topic al vandaag ?

type eerst is normaal:

textvaksken = textvak

kraam ?
Offline Maarten - 10/09/2004 23:17
Avatar van Maarten Erelid ok sorry, dat is ons lokaal taaltje... kraam = ding etc... 


In dit geval dus programma. Ik heb dat eigenlijk al altijd tegengekomen met dit programma

Btw, dit is mijn 2de topic, de rest had ik niet gestart 
Offline Dennisvb - 11/09/2004 08:10
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde hij gaat voor de punten 

Kunnen we geen Murfytopic openen?

Ik denk dat je teveel lettertypes hebt
Offline Tuinstoel - 11/09/2004 08:29
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik vraag me af waarom je er überhaupt zoveel hebt, wedden dat je ze nooit allemaal hebt en kunt gebruiken;-)
Offline KmkZ - 11/09/2004 10:55
Avatar van KmkZ Lid Dat komt omdat misschien Photoshop de font niet kan lezen zeg maar.. dus erm dat het niet toegankelijk kan gebruiken voor photoshop.
Misschien kun je dmv je kladblok even checken als je je ze allemaal wel hebt.. 
Offline Carpmadness - 11/09/2004 11:11
Avatar van Carpmadness PHP interesse Dat komt omdat misschien Photoshop de font niet kan lezen zeg maar.. dus erm dat het niet toegankelijk kan gebruiken voor photoshop.
Misschien kun je dmv je kladblok even checken als je je ze allemaal wel hebt..


TheSpiritual heeft gelijk, of het zijn er veelste veel of het formaat van je lettertypes kunnen niet worden gelezen door PS.
Dit probleem heb je overigens niet met PS 8.0 CS
Offline BigBug - 11/09/2004 12:38
Avatar van BigBug PHP expert dat klopt idd, heb ik zelf ook wel eens gehad
Offline Maarten - 11/09/2004 12:49
Avatar van Maarten Erelid Dat kan het niet zijn, want ik heb al een paar keer gehad dat ik ze wel alle 6000 had en ook kon gebruiken..

Ik gebruik ze idd niet alle 6000, maar ik heb gewoon ooit eens zo'n cd der volledig ingezet... mss dat ik toch eens wa moet opruimen...:lamp:
Offline Johaninho - 16/09/2004 18:42 (laatste wijziging 16/09/2004 18:43)
Avatar van Johaninho Nieuw lid wel jah kijk e, het lijkt mss niet zo zeer, maar een lettertype laden kost enorm veel moeite (gek he, maar toch is het zo) en omdat 6000 lettertypes laden, tegelijkertijd met alle mogelijke effectjes etc (jaja deze worden op voorhand geladen anders zou je nogal heeeeel lang mogen wachten als zowel het effect als de berekening moet gebeuren als je bijvoorbeeld twirl ofzo kiest) heel wat is gebeurt er het volgende : Als jou processor toevallig op dat moment ook een andere entry te verwerken krijgt, jah... dan durft ie al wel wat overslaan.

Greetz

J.
Offline Darrow - 16/09/2004 18:51
Avatar van Darrow Onbekend Dennisvb, als er 1 iemand voor de punten gaat ben jij het wel dus zwijg maar 
Offline Dennisvb - 16/09/2004 18:54
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ik geef nuttige informatie ;) (en die punten komen van downlaods toegevoegd, en tutorials) ;)
Offline Maarten - 16/09/2004 19:47
Avatar van Maarten Erelid Ik ben gewoon een probleemgeval 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s