login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ideen layout

Offline Bruud - 14/09/2007 13:42
Avatar van BruudNieuw lid Heey,
ik wil graag de layout van mijn site gaan veranderen, ik heb een site waar je programmas voor je ti kan downloaden en uploaden. Ook kan je binnekort een profiel wijzigen enzovoorts. Heeft er misschien iemand een id voor een layout? Wat een beetje te maken heeft met een grafische rekenmachine?
Alvast bedankt

ps: misschien sites waar ik kan kijken voor voorbeelden?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jerone - 14/09/2007 14:11
Avatar van jerone JS gevorderde Maak de layout precies hetzelfde als een grafische rekenmachine naar keuze. Zelf vind ik die zwarte Casio wel mooi.

Maak de content in het schermpie en gebruik de toetsen om een bericht te plaatsen. En gebruik de F knoppen voor navigatie.
Dit is maar een idee.

Zelf was ik ooit eens begonnen met een site die precies leek op Windows Media Player 11, maar nooit afgemaakt.
Offline zointer - 14/09/2007 14:16 (laatste wijziging 14/09/2007 14:18)
Avatar van zointer HTML gevorderde Wat jij wil dat kunnen wij niet bepalen ook het idee niet.
Hier hangt een aantal factoren aan vast en dat kan met met een goed gesprek om te weten wat je verlangens zijn.

Op het eerste oog zou ik iets in deze aard gaan, en ander zoek je op hun site naar een geschikte design.
Type in google: website template en ideeën genoeg

Ik zou voor een trendy lay gaan.
Offline DMM - 14/09/2007 16:30
Avatar van DMM PHP beginner www.templatemonster.com
Offline Bruud - 15/09/2007 18:37
Avatar van Bruud Nieuw lid oke bedankt, nog meer ideen?
Offline jvs - 15/09/2007 21:11
Avatar van jvs HTML beginner Ik vind het raar dat er op dit forum dit soort berichten worden gepost... Ik vind dat je zelf een layout moet ontwerpen. Je kan eventueel wel zelf ideeën opdoen door naar andere website's te gaan kijken, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij voor jou ideeën gaan zoeken.
Offline tomate - 16/09/2007 10:46 (laatste wijziging 16/09/2007 13:50)
Avatar van tomate Lid Bekijk eens templates op websites. Dat helpt mij altijd.

Typ in in google "webtemplates"
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s