login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

layout voor kleuterschool klasje

Offline maigel - 29/06/2007 20:54
Avatar van maigelPHP beginner hey jongens,
ik zoek een layout voor een klasje uit een kleuterschool.
het klasje heet de gele klas en de kleuters zijn "de kabouters"
dus dit zou handig zijn in de layout.
ik ben redelijk goed met photoshop maar ik niet echt creatief dus zelf eentje maken is uitgesloten.
weet er iemand een goeie layout of zou er iemand eentje kunnen maken?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SomaQan - 29/06/2007 21:01
Avatar van SomaQan PHP beginner Ja ik denk wel dat er mensen die het kunnen maken maar of het geheel gratis is dat betwijfel ik
Offline gothmog - 29/06/2007 21:04
Avatar van gothmog Lid Dit hoort bij samenwerken.

Sinds wanneer zitten kleuters op het web?:p
Offline vinTage - 29/06/2007 21:12
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb er lang geleden eens een gemaakt voor mn vrouw (die is kleuterleidster) en die voldoet toevallig aan jouw eisen(zo ik ze begrijp).

Mits je het ook wel een leuke lay vind mag je hem wel gebruiken.

Omdat ik die lay in de vorige eeuw al maakte ofzo, is het nog met een iFrame, maar dat is peanuts om te bouwen.

ALS je hem ook wel leuk vind, en besluit hem te gebruiken, dan loop je goeie kans dat je hem dit jaar ergens anders nog eens tegen komt, want mn vrouw heeft dit jaar een nieuwe klas (vast/benoemd) en dus gaat er een domein komen met daarop de echte actualiteiten ewn die layout (maar dan valid/liquid/SEO/dynamic/etc)

http://users.telenet.be/vintage/grietje/
Offline maigel - 29/06/2007 21:41
Avatar van maigel PHP beginner @gothmog
is voor de ouders natuurlijk he (btw een paar maand geleden heb je dat toen niet geleden van die amerikaanse kleuter die in het 3de leerjaar zat die graag met computers bezig was, die had op ebay een roze chevy gekocht omdat hij net zo eentje had in miniatuur )

@vintage
thx, ik zal zien wat ik ermaa kan doen, is altijd al een goed begin ik kan er nogal tijd gewoon zelf inspiratie uti halen en er zelf eentje maken he 
Offline vinTage - 29/06/2007 22:03
Avatar van vinTage Nieuw lid Je MOET dat niet gebruiken hé, maar ik heb dat ooit voor mn lief gemaakt, als je het niet mooi vind (of iets in die trent) heb ik liever dat je het laat liggen, maar die lay voldeed "qua kleuter en kleur" aan jouw eisen, vandaar dat je hem mag/mocht gebruiken.

Ikzelf vind het wel een passende lay voor kleuters,
(slecht excuus voor "ik kan niet designen", maar wel gemeend)
Zoieso dat ik die lay ga aanpassen en laten voldoen aan de eisen van 2007, dus ALS je er iets mee doet is hij niet orgineel 

Offline maigel - 29/06/2007 22:12
Avatar van maigel PHP beginner ik ga hem ook niet zo gebruiken maar ik kan het wel als basic inspiratie gebruiken (ik ben namelijk zo creatief als een ... nouja gwn niet creatief ) ik heb nooit een mooi idee of orgineel idee voor een layout
Offline vinTage - 29/06/2007 22:18 (laatste wijziging 29/06/2007 22:18)
Avatar van vinTage Nieuw lid ik ken dat probleem, daarom huur ik designers in als ik iets MOET maken 

mijn lay is bijvoorbeeld ontworpen door bob

ik sta op punt van vertrek op vakantie, dus ik ga de link niemeer geven van bob, maar je kan em terug vinden op mijn site bij "uw link hier" oid.





fijne vakantie sima menskes !!!!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s