login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Fouten foto

Offline Ultimatum - 22/11/2006 23:27
Avatar van UltimatumPHP expert Ik heb hier 4 .eps bestanden die ik heb geopend en dan doe ik save as en kies uit het lijstje .jpg en kwaliteit 12

Maar ga ik nu naar de foto toe dan zie ik dit in de browser:

Citaat:
De afbeelding “/images/sponsors/spoda.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.


Maar wat heb ik verkeerd gedaan dan?

Normaal wijzig de images zo altijd van extensie maar van .eps naar .jpg werkt niet 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DeafBoy - 23/11/2006 01:42
Avatar van DeafBoy HTML beginner Probeer eens CTRL-F5 om je cache te negeren en het plaatje opnieuw te downloaden..
Offline Ultimatum - 23/11/2006 09:26 (laatste wijziging 25/11/2006 02:12)
Avatar van Ultimatum PHP expert Maar ik wil de foto niet downloaden. Ik wil hem als plaatje laten zien maar dat bleef leeg dus toen ik naar het plaatje zelf ging in de browser kreeg ik die foutmelding

Niemand weet waarom ik deze melding krijg?
Offline prorsoft - 25/11/2006 09:36 (laatste wijziging 25/11/2006 09:36)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde
Citaat:
Normaal wijzig de images zo altijd van extensie maar van .eps naar .jpg werkt niet


vind je het gek?
op dezelfde wijze kan je een .doc document naar .jpg hernoemen, als je erop dubbelklikt opentie 'm nog steeds in Word. Gek hè?
Als je een plaatje van .eps naar .jpg hernoemt herkent Windows/Linux hem nog steeds als .eps en zo weergeeftie 'm ook hoor... alleen je browser doet dat niet aangezien die geen .eps kan lezen.
Converteer 'm gewoon!
Offline Ultimatum - 25/11/2006 13:29
Avatar van Ultimatum PHP expert huh Ik zeg dat als ik ze wijzig via photoshop dat het dan normaal wel werkt. Waar heb jij het nu over dan? Denk je dat ik in de map waar het plaatje in staat gewoon de extensie verander? Dat zei ik niet in mijn beginpost
Offline Den_Tomme - 29/11/2006 14:37
Avatar van Den_Tomme PHP interesse
Citaat:
huh Ik zeg dat als ik ze wijzig via photoshop dat het dan normaal wel werkt. Waar heb jij het nu over dan? Denk je dat ik in de map waar het plaatje in staat gewoon de extensie verander? Dat zei ik niet in mijn beginpost


Zo kwam het ook bij mij over hoor, zeg dan ipv wijzigen, converteren eh. Normaal gezien als je het opent via image ready of fireworks en exporteerd als jpg heb je geen enkele fout.
Offline Thomas - 29/11/2006 15:29
Avatar van Thomas Moderator Hoe lees je de foto uit? Met een script? Kun je de .jpg wel openen in een grafisch programma?
Offline Ultimatum - 29/11/2006 18:15
Avatar van Ultimatum PHP expert Ja, de naam + extensie staat in database en die zet ik achter elkaar. Maar als ik de url in de adres balk typte kreeg ik het probleem en als ik gewoon op de pagina keek dan zag ik niets staan
Offline sheann - 17/12/2006 10:26
Avatar van sheann Nieuw lid Is je foto RGB?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s