login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

deel van een foto doorzichtig maken

Offline Dierre - 28/10/2006 11:43
Avatar van DierreMySQL interesse voor mijn banner zou ik een stuk van een foto wat doorzichtig willen maken, maar weet niet hoe ik dat juist kan/moet doen. Ik kan wel een hele foto doorzichtig maken, maar daar ben ik niet veel mee...

kan iemand me hier mee helpen...

TIA
Dierre

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zamna - 28/10/2006 12:01
Avatar van zamna HTML beginner gif of png ? en dan transparantie gebruiken ?
Offline Dierre - 28/10/2006 12:12
Avatar van Dierre MySQL interesse en waar kan ik die transparantie vinden??? wat dat is net wat ik niet vind hé...
Offline zamna - 28/10/2006 12:44
Avatar van zamna HTML beginner dat is afhankelijk van welk fotobewerkings-programma je gebruikt. Zoek over jouw programma dan wat tutorials op internet i.v.m. transparantie. Met paint zal het in ieder geval niet lukken. Indien u over niks anders bezit is The Gimp een goed pakket dat bovendien gratis is http://www.gimp.org.
Offline Dierre - 28/10/2006 12:51
Avatar van Dierre MySQL interesse ik werk met photshop... dat had ik er niet bij vertelt blijkbaar   

het is me eens gelukt zoals de tutorial die hier staat maar nu lukt het met niet meer 

ik wil mijn overgang in een laagmasker zetten, maar op dat masker kan ik mijn overgang niet brengen. weet ook niet hoe dat komt... ik kan enkel een "overgang" maken op mijn foto zelf, maar dat is helemaal niet mijn bedoeling...

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s