login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tutorial Request?

Offline Keith - 05/09/2006 21:44
Avatar van KeithGrafische gevorderde Ik heb deze week wat tijd over en was dus benieuwd of er iemand nog graag een tutorial zou willen over Photoshop of grafisch werken over het algemeen.

Als je eengoed idee hebt, post het hier. Als ik iets zie wat ik voldoende beheers zal ik er een tutorial van maken. Anderen kunnen natuurlijk ook een tutorial maken maar post dan wel even als je ergens aan bezig bent, zodat we niet bijde een tutorial maken voor het zelfde.

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 05/09/2006 21:52
Avatar van Ultimatum PHP expert Ik zou graag een tutorial willen zien over hoe je een goeie profesionele template of template in het algemeen kan maken, want ik vond de tutorials die ik vond niet echt fantastisch 
Offline Keith - 05/09/2006 21:57
Avatar van Keith Grafische gevorderde Op het gebied van scripting ben ik heel zwak dus een complete template maken zal moeilijk worden.

Een layout tutorial is echter niet moeilijk maar die bestaan er al héél veel. Dus vandaar dat dat niet echt de moeite zou zijn.

Wat ik wel een echte aanrader vind is:
http://www.site...php?id=748

richt zich neit echt op het echte photoshop aspect maar wel op alle gedachten achter een layout en heeft mij zelf ook heel veel geleerd!
Offline marten - 06/09/2006 09:44
Avatar van marten Beheerder Je kan btw gewoon een tutorial maken als je zin hebt hoor ;)
Maar maak eens een serie waarin je verschillende effeten behandeld.
Je hoeft dan niet 1 effect per tutorial te doen maar gewoon een aantal per tutorial en deze dan in delen publiceren
Offline Keith - 06/09/2006 11:55
Avatar van Keith Grafische gevorderde Ik zelf heb het niet zo op "effecten" oftewel filters.. dan doet de computer het werk niet jij..
Offline marten - 06/09/2006 12:00
Avatar van marten Beheerder Ik zei alleen maar een *tip* waar ik en vele anderen behoefte aan hebben 
Offline nielsvdwal - 06/09/2006 12:11 (laatste wijziging 06/09/2006 12:15)
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde ik zou wel een tutorial kunnen gebruiken over hoe je tekeningen (strip figuren ofzo) maakt etc. ik zal even een voorbeeld zoeken wat ik precies bedoel ..

edit:
http://www.alexvankoten.nl/matje%20logo.jpg
zoiets.. gewoon een simpele stripfiguur achtig ding..
Offline Ch0coschijt - 06/09/2006 12:26
Avatar van Ch0coschijt HTML interesse op http://www.pixel2life.com staat er genoeg tuts over design, complete layouts 
Offline bennieboy - 06/09/2006 13:02
Avatar van bennieboy HTML beginner Keith, hoe maak je van die hele dikke diagonale scanlines?
Offline Keith - 06/09/2006 14:32
Avatar van Keith Grafische gevorderde bennieboy, bedoel je dan dat je een scanline van 5 px dik hebt oid?
Horizontaal, verticaal is zeer makkelijk maar diagonaal is toch wel iets moeilijker...

@Ch0co, dat wist ik al 
@nielsvdwal, doe dit ff ergens anders, maak maar een eigen topic om lekker te zeiken etc
Offline groenie - 06/09/2006 17:24
Avatar van groenie Nieuw lid @ keith over niels ;) rustig blijven joh;) hij bedoelde het niet verkeerd. Hij wou alleen maar helpen. Alle inbreng is nuttig he
Offline Keith - 06/09/2006 17:35
Avatar van Keith Grafische gevorderde @groenie

nielsvdwal z'n originele post waar ik opreageerde is verwijderd dus dan is het geheel nog al uit het verband..

@niels ik zal kijken of ik daar een kleine tutorial voor kan maken vandaag
Offline nielsvdwal - 06/09/2006 17:50
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde whaha.. was mijn post zo erg dan? 

maar bedankt keith.. zou echt relax zijn 
Offline groenie - 06/09/2006 18:10
Avatar van groenie Nieuw lid En srr dat ik een beetje laat was dus met posten;) en ik dat niet gezien had:D
Offline Keith - 06/09/2006 20:07 (laatste wijziging 06/09/2006 21:52)
Avatar van Keith Grafische gevorderde no probs 

Citaat:
Rensjuh edit:
Niet te veel afdwalen mensen 
(Ik had die post trouwens verwijderd...)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s