login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Slicen...

Offline Dierre - 29/08/2006 17:59
Avatar van DierreMySQL interesse ik probeerde al een paar keer te slicen, maar ik krijg mijn "kleine figuurtjes" mijn slices dus niet opgeslagen...
kan iemand me hierbij helpen of zeggen hoe ik die moet opslaan...

ik doe save->save as web ofzo iets...

TIA
Dierre

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 29/08/2006 18:04
Avatar van gothmog Lid Save For Web... -> Save

->
Save As Type: Images Only of HTML and Images
Slices: All slices (of als je geselcteerd hebt: selected slices)

->
Save
Offline Keith - 29/08/2006 18:07
Avatar van Keith Grafische gevorderde ik zou zoiezo neit in ImageReady of in PHotoshop slicen.. en dan zeker neit de html mee laten genereren. Die moet je eigenlijk toch weg gooien daarna.
Ik zou gewoon apparte stukjes knippen met photoshop en deze vervolgens zelf handmatig scripten in dreamweaver ofzo 
Offline Dierre - 29/08/2006 18:43
Avatar van Dierre MySQL interesse en waarom zou je niet in photoshop slicen keith? Gewoon omdat je die htlm dan toch moet weggooien of om nog andere redenen?

Wat is het voordeel dan om toch met photoshop te slicen?
Offline gothmog - 29/08/2006 18:45
Avatar van gothmog Lid Het voordeel met photoshop is dat het sneller gaat en ze meteen alle colspan's en rowspan's voor je maken (zit ik namelijk vaak mee te klooien).

En het is wat makkelijker
Offline DrB - 29/08/2006 18:51
Avatar van DrB HTML interesse In het begin zou ik je zeker aanraden om het gewoon in Photoshop te doen. Gaandeweg leer je dat het stukken gemakkelijker is om het handmatig in bijvoorbeeld kladblok te doen.
Is het nu gelukt met je kleine figuurtjes? Misschien een screenshot of voorbeeld?
Offline Keith - 30/08/2006 00:26
Avatar van Keith Grafische gevorderde hms ik lees mijn eigen post terug en die slaat nergens op 

maar ik heb het mezelf eerst verkeerd aangeleerd mbv IR.

http://slicingguide.com/ is de beste uitweg imho.
Offline Explosive - 30/08/2006 00:39
Avatar van Explosive Lid Ik gebruik altijd imageready om te slycen. Ik heb die zo ingesteld dat ik meteen divjes krijg, werkt lkkr snel en makkelijk, alles is trouwens ook valid 
Offline Keith - 30/08/2006 11:15
Avatar van Keith Grafische gevorderde Leg maar even uit hoe je dat doet dan 
Offline Karel-Jan - 30/08/2006 14:58
Avatar van Karel-Jan Lid Ja inderdaad, ik ben razend benieuwd!!!
Offline WimJ - 30/08/2006 19:14
Avatar van WimJ Grafische gevorderde ik raad voor Dierre aan, Want hij is een beginner, raad ik toch best aan gewoon in photoshop of imageraedy te gaan werken, want ik ken niet veel mensen die geboren werden en al een marathon begonnen te lopen, dus dit is net hetzelfde ..
Offline knoopa - 30/08/2006 22:09
Avatar van knoopa Onbekend onder de balk voor "html and images" enzo is nog een balk en daar kun je xhtml kiezen 
Offline WimJ - 30/08/2006 22:32
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Jep het klopt kan je zelf instelligen maken, en deze opslagen en direct paar klikjes en hupla gesaved als netjes div classes enzo..

Echt de moeite waard !:o :o :o

Man, Man, dit ga ik voortgebruiken in de toekomst !

ECHT DE MOEITE WAARD !
Offline Karel-Jan - 31/08/2006 09:45
Avatar van Karel-Jan Lid Is er ook een mogelijkheid om bijvoorbeeld het contentvak zo in te stellen dat er tekst in kan?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s