login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

hoe beginnen julie mee een design

Offline maigel - 11/08/2006 00:06
Avatar van maigelPHP beginner de titel zegt het al zelf
eerst op papier met een potlood ne schets maken of direct aan de slag met photoshop wat is julie manier?

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline TheEagle - 14/08/2006 14:13
Avatar van TheEagle Lid Je begint eerst te verzinnen wat je wilt, globaal dan, en dan ga je bezig met html en css op orde brengen, waar wil ik ongeveer dit en dat, en dan maak je de graphics in photoshop, en dan maar aanpassen tot het gewenste resultaat.

Meestal werkt het zo:

-Of het gaat steeds beter; DOORGAAN
-Of het gaat steeds slechter; ERMEE STOPPEN, VOLGENDE DAG WEER PROBEREN, lukt dat niet dan STOPPEN

En je moet ook niet raar opkijken als je soms drie designs maakt voordat je uiteindelijk je doel haalt... had ik namelijk ook.:s
Offline WimJ - 17/08/2006 21:41
Avatar van WimJ Grafische gevorderde ik bekijk eerst alles in mijn gedachten wat ik wil, maak met photoshop grove schetsen van lijnen, (geef het concept vorm).
En begin met het aanmaken van mijn figuren, vlakken, ruimtes, menu's,..
Dan als dit allemaal gebeurt is doe ik de header nog en de kleine details en slicen dan maar.

Dat is mijn werk wijze, en ik maak er toch wel meer dan 7 per week dus ik kanb het dan niet veroorloven dit allemaal op paier te zetten eerst.

Plus eens j emet photoshop bezig bent, komen er nog meer geniale ideen boven, en kan je uitvoeren, met een knap design als resultaat hopelijk.

Groetjes, Wim
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s