login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

navigation menu

Offline Dierre - 19/06/2006 18:16
Avatar van DierreMySQL interesse hoi,
ik ben hier nog eens met een nieuwe vraag 
ik heb nu al heel wat geleerd over photoshop en kan nu al een beetje een eigens design ontwerpen... waarvoor dank aan jullie die me geholpen hebben met mijn (voor jullie soms simpele) vragen.

ik zou nu graag mijn navigation menu verder uitwerken zodat ik een kan werken met een submenu. als ik over een button ga met mijn muis dat er dan een submenu te voorschijn komt maar alles natuurlijk mooi verwerkt 

mijn vraag is nu hoe ik dat best zou aanpakken. hoe maak ik heb best mijn submenu's (ik zou er een stuk of 5 hebben) en moet ik die allemaal in het zelfde photoshop bestand maken...
wie weet raad...

TIA
Dierre

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline finduilas - 19/06/2006 21:09
Avatar van finduilas PHP gevorderde Ik zou werken met div die je achtergronden geeft.Met css kan je dan wel een mouseover instellen.Kun je gemakkelijk tekst ervoor zetten en moet je niet elke button maken.
Offline Dierre - 19/06/2006 21:33
Avatar van Dierre MySQL interesse met een div? zou je daar mss een klein voorbeeldje van hebben hoe ik dat eventueel zou kunnen oplossen...
is nogal nieuw voor mij... :$
Offline Voldemort - 19/06/2006 21:51 (laatste wijziging 19/06/2006 21:51)
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde In je HTML:
  1. <div id="test"></div>


In je CSS:
  1. #test {
  2. code;
  3. }


En dan voert ie de CSS uit op de plek waar je de div code (HTML) zet (met het juiste id dan wel).
Offline Dierre - 19/06/2006 22:02
Avatar van Dierre MySQL interesse en hoe kan ik dan mijn tekst laten plaatsen. bv in iedere button andere tekst en hem niet via photoshop schrijven... moet ik dan gewoon in mijn CSS code #test mijn tekst zetten of kan je geen tekst in een style sheet zetten?
Offline Keith - 20/06/2006 01:23
Avatar van Keith Grafische gevorderde ik zou dit doen met flash.. is redelijk simpel er staat een tutorial hier op sima als ik me niet vergis
Offline Dierre - 20/06/2006 12:55
Avatar van Dierre MySQL interesse van flash ken ik nog minder dan van photoshop... :s 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s