login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

overgang animated gif

Offline Alex - 16/06/2006 22:49
Avatar van AlexNieuw lid hoe maak ik een overgang zoals deze header ??

http://www.antoniekamerling.nl

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 16/06/2006 23:19
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Dat is in flash gedaan waarschijnlijk.
Offline timo - 16/06/2006 23:54
Avatar van timo PHP ver gevorderde dat is 100% zeker in flash gedaan... kan misschien wel met gewoon ani. gif, maar dat is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel werk, leer flash als je dat wil krijgen:p
Offline vinTage - 17/06/2006 00:39
Avatar van vinTage Nieuw lid Als je met rechts klikt op die animatie zie je wel dat het flash is, en ik zou ook best mee willen werken aan de oplossing hoe je dat kan maken, maar ik wil wel eerst zeker weten of je wel een klein beetje flash kent voordat ik me daar weer X tijd mee ga bezig houden om zoiets een beetje dynamish in elkaar te fietsen en dat je dan zegt "ik snap het niet" 

Als je het niet dynamisch wilt maken zou je iig een zooi fotos kunnen importeren naar flash, en daar een tijd gaan prutsen met masking, wil je het wel dynamisch hebben, dan zul je met de actionscript 2 classes => flash.display.package => bitMapData => clone en masking moeten gaan werken + nog wat basic flashing.

Al met al een redelijk moeilijke uitdaging om het dynamisch te maken.
Offline Gerard - 17/06/2006 01:36
Avatar van Gerard Ouwe rakker Het is mogelijk om met Javascript een transitie te maken. Dit werkt dan helaas alleen in Internet Explorer. Dit kan een oplossing bieden als je zelf niet weet hoe met flash om te gaan en vinTage te lui is om iets te maken die een xml voor je uitleest.

(K) voor vinTage hoor 
Offline Alex - 17/06/2006 06:06
Avatar van Alex Nieuw lid oke iemand een voorbeeld van javascript want van flash weet ik namelijk helemaal niks
Offline GeForceX2 - 18/06/2006 11:06
Avatar van GeForceX2 Nieuw lid Zoals men al zei is het in FLASH gemaakt en in Photoshop kan je dit in principe wel maken.
Alleen zul je dan wel veel problemen krijgen met het laden van de header, omdat deze uit een hoop layers bestaat. Dan spreek ik niet van 'maar' 400Kb 
Flash wordt hier duidelijk aangeraden 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s