login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ramp in photoshop!

Offline cowbeast - 05/09/2004 14:54
Avatar van cowbeastOnbekend Helloow!
Ik heb een dik probleem!:s Ik ben nl bezig met wat ideen te proberen uitwerken voor een nieuwe lay-out! Maar ik heb altijd al mijn lay-outs gemaakt met fireworks! En ik ben tot de constatatie gekomen dat mijn lay-out suckt! Dus wil ik met photoshop leren werken! En nu jah ik heb photoshop! En ik heb al een paar pogingen gedaan om dingen uit te werken! Maar het lunk mij maar niet om in een gewone rechthoek een achtergrond te steken! Dus jah als dat niet zwak is weet ik het ook niet! En jah ik heb dus even google erbij gehaald om eens te kijken voor wat tutorials te vinden met wat basisen in maar dat vind ik eigenlijk bijna nergens buiten in het eng. Maar ik wil liefst nl! Dus weet hier iemand een site of iemand die wat van fotoshop kent kan meschien zo een tutorial maken!
Ik wil dit resulaat krijgen als mijn site! (lay-out!)
http://cowbeast.freeunixhost.com/lay-out.JPG/
Kan iemand helpen voor wat tutorials! Maar je moet zeker niet afkomen met reacties zoal ik zal een maken!! Neen ik wil het zelf doen!! Dus...:s

Greetz Mathieu

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Christiaan - 05/09/2004 14:56
Avatar van Christiaan Lid Waarom stap je van Fireworks af? Ik werk er altijd wel lekker mee...
Offline Carpmadness - 05/09/2004 14:58 (laatste wijziging 05/09/2004 14:59)
Avatar van Carpmadness PHP interesse Probeer het eens met deze Tut: http://www.web-wizardz.nl/asf/artikelen?id=68

Heb er ontzettend veel aan gehad!!!

PS. copy/paste de url maar ff, hij geeft niet de gehel url als link:(
Offline humor - 05/09/2004 15:02 (laatste wijziging 05/09/2004 15:03)
Avatar van humor HTML beginner http://www.web-....php?id=68/
Offline cowbeast - 05/09/2004 15:13
Avatar van cowbeast Onbekend Oke thx ik probeer dit even! Als nog mensen iets hebben post maar e!!:D 
Offline cowbeast - 05/09/2004 15:19
Avatar van cowbeast Onbekend Sorry als ik het zeg maar hoe doe je met dat pencel tool een schuine lijn zodat die ook mooi recht is 
Offline Duikboot - 05/09/2004 15:21
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Wat dacht je van allebei, dan doe je die rechthoek (of wat je dan ook wilt) met fireworks, en die plak je dan bij PhotoShop er weer in. Nadeel is misschien wel, dat je een hoop knip en plak werk krijgt 
Offline cowbeast - 05/09/2004 15:23
Avatar van cowbeast Onbekend :s Ik wil firewroks vermijden ik wil mega goed met photoshop leren werken! 
Offline BigBug - 05/09/2004 15:52
Avatar van BigBug PHP expert hmm kan je niet gewoon wat met de hand in photoshop tekenen en dan gewoon slicen ofzoow?!?
Offline Christiaan - 05/09/2004 16:04
Avatar van Christiaan Lid @cowebeast... dan zal ik het ook eens gaan proberen.... 
Offline cowbeast - 05/09/2004 16:22
Avatar van cowbeast Onbekend slicen wat is dat?? Tuintafel?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s