login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vergroten en behouden

Offline SilVeX - 21/04/2006 11:51
Avatar van SilVeXHTML beginner Ik heb een plaatje en die wil ik vergroten.
Ik heb dit met vele programma's geprobeerd maar bij allemaal werden ze dan niet meer mooi en bij sommige werden het net blokjes.
Wie heeft er een goede manier om in photoshop (denk ik) mijn plaatje te vergroten zonder dat hij minder scherp wordt?
(hij zal vast wel "iets"minder scherp worden maar dat maakt niet uit.

Mvg SilVeX

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline skillat - 21/04/2006 12:02 (laatste wijziging 21/04/2006 20:37)
Avatar van skillat Onbekend Kan simpelweg niet, je kan ze met een kleine marge vergroten maar thats it.. anders word het niet scherm/pixels tellen je zei het zelf al

verkleinen blijft het wel scherp uiteraard
Offline Koen1 - 21/04/2006 14:20
Avatar van Koen1 Nieuw lid In Adobe Photoshop CS2 zit een optie die wel extra pixels genereert bij het vergroten van een afbeelding. Ik weet zo 1-2-3 niet wat het is omdat ik zelf 0,0 verstand van Photoshop heb. Wel weet ik dat zij de eerste (en waarschijnlijk nog steeds de enigste) zijn die dit mogelijk maken.
Offline ReneeJ - 21/04/2006 19:03
Avatar van ReneeJ HTML interesse Jah, Je pakt de afbeeldinggrootte. En dan moet je onderaan iets selecteren dat het aantal pixels hetzelfde houd. Zo blijft je resolutie 300. Als die heel groot word zal het nog niet super zijn, Maar daar kanje niks aan doen omdat het altijd pixels blijven
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s