login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

een animatie layout.

Offline vinny - 08/04/2006 13:37
Avatar van vinnyLid hoe maak je eigelijk een bewegende layout en dat gaan slicen
bijv.

je hebt gewoon een plaatje dat stil staat als je daar overheen gaat (mouse-over) dan gaat de layout bewegen en dat je op verschillende links kunt drukken ik ben zelf al best ver gekomen maar dan kan ik maar op 1link drukken...
ik heb een layout gebruikt als je met je muis er over gaat dan beweegt de layout alleen dan word de hele layout 1 link....

en dan heb ik nog even een vraagje...

ik wil graag op mijn website een voorfilpje hebben...

bijv. als je gewoon de link opent dat je dan eerst een .gif afbeelding ziet dat beweegt en dat na zoveel seconden verdwijnt en dat hij automatisch verder gaat naar home.

net zoiets als dit dus...
http://www.whatisfear.com/us/

alvast bedankt

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 08/04/2006 13:51
Avatar van vinTage Nieuw lid filmpje is flash
Offline vinny - 08/04/2006 13:52
Avatar van vinny Lid oo :O.. dus ik moet bij het forum van flash vragen/kijken? ..
Offline gothmog - 08/04/2006 13:57
Avatar van gothmog Lid flash vormt één geheel, als je het schermpje daar met dat enge vrouwtje selecteerd, zie je dat het één geheel is.
Flash slice je dus niet, maar je maakt er één geheel van een soort van actieve film
Offline vinny - 08/04/2006 14:01
Avatar van vinny Lid oo dus eigelijk stel je dat filmpje als achtergront in en gebruik je andere afbeeldingen die presies past over dat filpje en dat gebruik je dan als link? :O
Offline vinTage - 08/04/2006 14:01 (laatste wijziging 08/04/2006 14:03)
Avatar van vinTage Nieuw lid Je kan best verschillende flash filmpjes op één layout hebben hoor 

@topicstarter, het is niet de bedoeling dat je dit topic letterlijk copiert en het post in flash...(heb ik dus verwijderd)

Doe gewoon een paar tutorials daar leer je ook vanzelf hoe je een "link" maakt in flash hoe wat waar je zelf wilt.
Offline vinny - 08/04/2006 14:06
Avatar van vinny Lid o oke.. bedankt 
ik hoop dat ik er uit kom want ik wil hier verder in gaan studeren...
hier is mijn website... www.vvpproduction.nl.tt alleen de gallery werkt niet egt volgens plan en moet wat aanpassingen aan gedaan worden.. ik doe dit pas 2 tot 3 maanden ongv.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.217s