login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

tekenfilm figuurtjes

Offline MartenDesign - 03/02/2006 15:32
Avatar van MartenDesignOnbekend Hey,

ik moet nu voor school een project doen, en ik wil graag een flash film maken over een persoon die naar zijn gebouw / bedrijf toe loopt. Maar dat alles wil ik dus graag in tekenfilm plaatjes hebben. Weet iemand een site waar veel van die plaatjes opstaan ? Of heeft iemand zo'n plaatje ? Met zo'n tekenfilm plaatje bedoel ik niet een abnormaal monster (dbz ofz) maar een gewoon plaatje van een man (mag best houterig zijn) met bijv. een bruine jas, blauwe broek en zwarte schoenen.

Mvg
Marten

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline spyzone - 03/02/2006 15:56
Avatar van spyzone PHP beginner beste is om zelf te tekenen
Offline MartenDesign - 03/02/2006 15:58
Avatar van MartenDesign Onbekend pixel voor pixel ? Ik ben daar niet zo goed in...
Offline spyzone - 03/02/2006 15:59
Avatar van spyzone PHP beginner je hebt er veel programma's voor, paint, photoshop of flash zelf
Offline MartenDesign - 03/02/2006 16:06
Avatar van MartenDesign Onbekend ja als jij een beginnetje maakt, maak ik het af ? (A)
Offline vinTage - 03/02/2006 16:10
Avatar van vinTage Nieuw lid Doe gewoon een paar flash tuts, zoiets is helemaal niet moeilijk..

http://www.site...amp;id=408
Offline MartenDesign - 03/02/2006 16:37
Avatar van MartenDesign Onbekend en hoe heb je dat plaatje gemaakt ? Want met flash werken kan ik wel, alleen ik moet zo'n plaatje hebben. Zo'n zelfde soort plaatje als de bij, alleen dan van een mens
Offline infinity - 03/02/2006 17:07
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
als je met flash om kan gaan kan je best ook een poppetje tekenen in flash.. net zoals die bij die vintage zelf in flash heeft getekend
Offline vinTage - 03/02/2006 17:15
Avatar van vinTage Nieuw lid Die bij tekenen koste me wel een hele 5 minuten 
Offline MartenDesign - 03/02/2006 17:30
Avatar van MartenDesign Onbekend die bij heb je pixel voor pixel getekend ?
Offline Pieter - 03/02/2006 17:36
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Bij de tools kan je toch cirkels enzo toevoegen met een bepaald kleur als inhoud enz, dat is niet pixel voor pixel getekend in flash.
Heel moeilijk is dat niet hé. Ik kan niet echt goed met flash werken maar heb me ooit ook zo'n tovenaar getekend.

Als je goed bent met flash moet het wel lukken.
Offline infinity - 03/02/2006 17:44
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
Citaat:
die bij heb je pixel voor pixel getekend ?
ik dacht dat je zei dat je verstand had van flash.. ik zie het
Offline MartenDesign - 03/02/2006 17:56
Avatar van MartenDesign Onbekend alleen in die bewegende dingen, dat snap ik een beetje, maar kan niemand even zo'n poppetje voor mij maken ? Ik weet echt niet hoe ...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s