login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Einstein design

Offline humor - 29/10/2005 12:36
Avatar van humorHTML beginner Hallo

Ik zou een Einstein/E=mc²/kernenergie design willen maken, maar ik heb niet veel inspiratie.
Kan er iemand me helpen met dit ontwerp (wat ik erin zou verwerken, welke structuur ik zou gebruiken...)?
Ik kan goed met photoshop werken, dus dat is geen probleem.

Alvast bedankt!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 29/10/2005 13:18 (laatste wijziging 29/10/2005 13:22)
Avatar van Fenrir PHP expert Je moet designs vind ik simpel houden zonder veel effecten. Het gaat er niet om dat het er super flitsend uitziet, maar het moet duidelijk zijn waar alles staat en hoe je het moet gebruiken.

Gebruik óf 1 kleur met variaties op die kleur óf 2 kleuren die bij elkaar passen.

Als ik een design maak start ik nooit in photoshop. Ik schrijf eerst de html code:

  1. <div id="wrapper">
  2. <div id="header">header</div>
  3. <div id="navigation">navigation</div>
  4. <div id="content">content</div>
  5. </div>


Dan maak ik daarvoor een stylesheet en zet de kleuren erin. Als laatste maak ik eventueel patterns en logo/header in photoshop/gimp.

Dit werkt goed om het simpel te houden omdat je in je html code al goed kunt zien welke dingen er allemaal komen.
Offline humor - 29/10/2005 13:51
Avatar van humor HTML beginner Bedankt voor de info!
Maar wat zou ik in de header plaatsen enzo?

Ps. De site zal over het maatschappelijk belang van kernenergie gaan.
Offline Fenrir - 29/10/2005 14:27 (laatste wijziging 29/10/2005 14:27)
Avatar van Fenrir PHP expert Misschien een atoommodel van uranium/plutonium? Misschien ook wat over kernfusie? Dat is heel wat actueler dan kernsplitsing .

http://th-physik.uibk.ac.at/plasma/b-iter.jpg

Zo'n soort plaatjes?

Misschien gewoon een mooi landschap met wolken? - Werkt altijd als je mensen ervan wilt overtuigen dat het schoon is .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s