login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

pop-up die maar 1 keer open is...

Offline Xzero - 15/10/2005 17:38
Avatar van XzeroPHP beginner Heey,

Ja, ik wist geen betere titel te bedenken, maar ik wil dus dat als ik op een button klik, dat er dan een pop-up geopend word van file.php ofzo... Maar als ik bijvoorbeeld op die button nog een keer klik, dan moet er niet nog een pop-up komen van file.php, dus er moet maar 1 pop-up geopend zijn van die pagina... Nou is mijn probleem dat ik dat helemaal niet kan... , heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan doen? Kun je dan ook graag het script posten?

BVD, Xzero

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cracker - 15/10/2005 17:45 (laatste wijziging 15/10/2005 17:45)
Avatar van cracker Onbekend download een popup-scriptje dat een pagina laadt in een bepaalde frame.
Als je er nog eens op klikt wordt het opnieuw geladen maar in diezelfde popup. (frame erin)

Misschien dat je zoiets ook zou kunnen proberen.
Offline Xzero - 15/10/2005 17:54
Avatar van Xzero PHP beginner Huh, hoe bedoel je? en waar zou ik dat kunnen downloaden 
Offline Disa - 15/10/2005 17:58
Avatar van Disa PHP interesse Je zou ook je knop kunnen disablen van zodra je erop klikt ?
Offline Xzero - 15/10/2005 18:00
Avatar van Xzero PHP beginner Ja maar als die venster gesloten word, dan moet hij wel weer kunnen openen, maar als ik mijn knop disable, dan krijg ik die pop-up niet meer ...
Offline Ultimatum - 15/10/2005 18:00
Avatar van Ultimatum PHP expert wat cracker bedoelt is, dat zodra 1 popup is geopend en je nog een x klikt die pagina in het al geopende popup opent en niet in een nieuwe (waar je het zo kunne downen geen idee, mss leejoo.nl oid)
Offline Xzero - 15/10/2005 18:07
Avatar van Xzero PHP beginner Bij leejoo.nl kon ik het niet vinden, maar als je hier kijkt bij sitemasters bij chat, dan klik je op de knop "chat nu" ofzo, dan krijg je een popup, druk je weer, dan krijg je geen popup zoiets wil ik...
Offline Duikboot - 15/10/2005 18:25
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Moet je die pop-up dan niet gewoon een naam/target geven? En dan als link target="popup1" of kan dat niet? Als dat zou kunnen pakt hij wel telkens weer datzelfde frame als het goed is zoals cracker al zei.
Offline nathanael - 15/10/2005 19:32
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
is het niet met base-target??

zet in je head:
<base target="_self">

:?:
Offline Xzero - 15/10/2005 19:38
Avatar van Xzero PHP beginner en wat moet ik dan doen? hoe moet ik de link maken naar die popup, hoe moet ik die popup een source geven waar die de inhoud vandaan moet halen? enz.
Offline ikkedikke - 15/10/2005 21:15
Avatar van ikkedikke PHP expert <script>
function popup(adres)
{
window.open(adres,adres);
}
</script>
Zo wordt er voor ieder adres wat je aanroept een venster gemaakt met de naam "adres", als die al bestaat wordt de locatie verandert volgens mij..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s