login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleempje array vs. javascript

Offline BladiN - 28/09/2004 17:39
Avatar van BladiNGouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Ik ben een site aan het maken in PHP, maar nu kom ik met een probleempje, ik wil dus in de volgende pagina dat hij $_POST['var']['array'] doet. En daarbij heb ik iets in javascript:
  1. <tr>
  2. <td class="cell">{n_name}<input type="hidden" name="type[{no}]" value="{n_type}"</td>
  3. <td class="cell" align="center">{n_own}</td>
  4. <td class="cell" align="center"><span class="add" onClick="document.attack.am[{no}].value='{add}';">{n_max}</span></td>
  5. <td class="cell" align="center"><input type="text" value="" maxsize="8" size="8" name="am[{no}]" class="form"></td>
  6. </tr>


Zodra ik die [] daar neer ga zetten werkt het niet meer ('{no}' is niet gedefinieerd) en dan kan ik dus niet verder met mn arrays want daarvoor moeten die [] er staan

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 28/09/2004 19:12
Avatar van Thomas Moderator Het zou handig zijn als je erbij vertelt dat je templates gebruikt.
Probeer met behulp van de documentatie te achterhalen wat dit zou kunnen veroorzaken en hoe (en of) dit op te lossen is.
Offline twopeak - 28/09/2004 19:18
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
welke template engine gebruik je?

welk is je probleem ook juist?
als je de delen weglaat waar je {no} tussen vierkante haakjes zet, werkt het dan wel? of als je een lege pagina maakt met {no} krijg je dan wel het gewenste resultaat?

als je het gewenste resultaat niet krijgt, krijg je dan een error? of laadt de pagina met een lege name=... ?
Offline BladiN - 28/09/2004 19:24 (laatste wijziging 28/09/2004 19:26)
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Het probleem zit het niet in de {no} want die werkt. alleen zodra ik hem in die code zet tussen [] dan werkt het niet (als ik hem ergens anders op de pagina zat dan werkt het wel tussen [] :S) en ik werk met TemplatePower

En ik denk dat het aan de javascript ligt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s