login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

smileys invoegen

Offline legende - 13/04/2005 15:24
Avatar van legendeOnbekend Hallo,
ik maak een forum
en je kan daar al smileys invoegen.
maar als ik op zo'n knop klik zetie de smiley aan het eind van het tekstvak neer, dus net zoals SiteMasters, en ik wil datie het op de plek van de cursor invoegt.

Hoe doe ik dat?

bvd
Legende

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mokka - 13/04/2005 15:28
Avatar van Mokka Onbekend daar heeft men ubb voor uitgevonden, een goed script is dit, gebruik de zoekfuncite eens aub!
Offline Dekin - 13/04/2005 20:13 (laatste wijziging 14/04/2005 17:35)
Avatar van Dekin Nieuw lid Ja maar dat is bij sitemasters ook. Als je een verhaal hed getypt en je wou in het begin van het verhaal tog nog een smiley en jezet je cursor daar neer en je drukt op een smiley dan zet ie hem tog aan het eind van het verhaal dus dan zou je sneltoetsen moeten gebruiken. kijk een op deze website^^
Offline legende - 14/04/2005 16:11 (laatste wijziging 15/04/2005 13:59)
Avatar van legende Onbekend Thanx allemaal, kben er nu uit ^^

EDIT: eigenlijk nooit geweten dat er een zoekfunctie voor scripts was, ik d8 dat er alleen eentje was voor het forum.
Offline Arnout - 15/04/2005 17:26
Avatar van Arnout HTML beginner t is idd een beetje vreemd dat er twee zoekpagina's zijn, één voor t forum en één voor de rest...
mss is t handig om ze te combineren...
Offline Mokka - 15/04/2005 18:52
Avatar van Mokka Onbekend hmm, neen, waarom? als je weet hoe je het moet gebruiken heb je het zo gevonden, questie van moeite doen om je ogen te gebruiken:cool:
Offline Arnout - 15/04/2005 19:47
Avatar van Arnout HTML beginner je kan nu bijvoorbeeld niet vanaf de startpagina direct naar de forumzoekpagina, niet dat dat zo'n probleem is, maar het lijkt mij ook maar een kleine aanpassing. Dan heb je ook geen last van mensen die hun ogen minder goed gebruiken en die dan onnodige topics openen...
Offline Mokka - 16/04/2005 11:53
Avatar van Mokka Onbekend het is hoe je het bekijkt, als je op het forum bezig bent en je moet zoeken naar een bepaald topic of onderdeel op het forum zoek je zo. Als je niet op het forum bent en je zoekt naar bv. UBB dan klik je in het menu op zoeken, quite simple:D
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s