login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

CKEditor 4.x met sortable

Offline Henri85 - 14/03/2014 17:06 (laatste wijziging 14/03/2014 17:07)
Avatar van Henri85Lid Ik weet dat CKEditor 4.x sterk afhankelijk is van de DOM. Wanneer ik met jQuery Sortable een editor verplaats, moet ik de instantie verwijderen en opnieuw aanmaken. Ik heb X instanties. Helaas krijg ik het niet voor elkaar.

http://www.plaatscode.be/142321/

In de loop heb ik de juiste instanties. Wat ik wil is: content onthouden, instantie verwijderen, instantie toevoegen, content plaatsen.

PS Die if (editor) is niet nodig lijkt me, omdat in dat array de instanties zitten. Maar ik krijg dus meldingen Cannot clear ......... object null

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Thomas - 14/03/2014 18:27
Avatar van Thomas Moderator Ik kan er helemaal naast zittenm maar ik denk dat dit een scope probleem is, je moet binnen je jQuery op een hoger niveau dan die update-callback-functie een variabele creeren die naar CKEDITOR verwijst. Je kunt dan binnen de update callback gebruik maken van deze variabele.

Mogelijk kun je met een simpele check nagaan of binnen je jQuery(-callback) je uberhaupt kunt werken met CKEDITOR, of dat deze variabele daar compleet onbekend is. In dat geval is dat de oorzaak van je probleem .
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s