login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

muziek op website

Offline karel - 03/11/2013 18:21 (laatste wijziging 03/11/2013 18:24)
Avatar van karelHTML interesse ik heb muziek op een website geplaatst doch als je naar een andere pagina gaat dan start de muziek opnieuw. Ik wil gewoon dat bij het bezoeken van de website de muziek blijft verder spelen. Ik weet dat je dit met iframe kunt maar is er een andere oplossing ?
ik vond deze http://www.vintagesworld.be/scriptbase/overig/22/ maar bij de js code krijg ik steeds een foutmelding.

Alvast bedankt voor de hulp

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joel - 03/11/2013 19:29
Avatar van Joel Eigenaar Dat is action script (Flash), geen JavaScript.

Geen idee of het gewoon met enkel HTML of JavaScript gaat. Een popup (wat wel irritant is) die de muziek afspeelt zou ook kunnen. Met frames gaat ook, maar dan heb je het nadeel, dat je URL niet verandert bij het browsen.

Wat je zegt met iframe lijkt me ook niet juist te zijn. Als je een pagina refreshed met een iframe, gaat de pagina ook refreshen. Het is enkel met frames dat je dit kunt realiseren.
Offline Stijn - 03/11/2013 22:33 (laatste wijziging 03/11/2013 22:33)
Avatar van Stijn PHP expert Met HTML5 moet dit lukken. Ze hebben een speciale audio tag gemaakt. Je zou de huidige tijd iedere keer kunnen bijhouden in een local storage (geen cookie maar html5 storage, denk dat zoiets geïntroduceerd is met html5) en bij het laden van de pagina de audio laten starten op de laatst opgeslagen tijdstip.

meer info over audio
Offline karel - 05/11/2013 08:34
Avatar van karel HTML interesse Bedankt voor de reacties
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s