login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

jQuery autocomplete response tooltip

Offline nick5556 - 12/11/2012 12:03
Avatar van nick5556PHP beginner Hallo,

Ik heb een simpel systeem waarin ik mijn projecten bij houd. Nu had ik het probleem dat mijn lijst met opdracht gevers(waar ik een project aan koppel) steeds groter werd en bij het aanmaken van een project ik te lang moest zoeken naar een opdracht gever.

Nu heb ik de autocomplete geïmplementeerd in dit script en dit werkt fijn. Ik heb nu alleen het probleem dat als ik iets in typ dat er een tooltip(of text achter de combobox) omhoog komt met informatie als '[ingevoerde tekst] didn't match any item' of 'No search results.' omhoog komt. Ik vind deze heel irritant en daarom vraag ik nu of er een mogelijke weg is om deze niet te laten tonen.

Ik heb het scriptje direct van jqueryui.com gekopieërd. Het is de combobox editie(http://jqueryui.com/autocomplete/#combobox). Hierbij word ook een tooltip getoont. Ik ben nu al een uur aan het zoeken in het script, maar ik kan nergens vinden waar dit soort teksten gestuurd worden.

Nick

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 12/11/2012 12:46 (laatste wijziging 12/11/2012 12:47)
Avatar van marten Beheerder Staan vaak in title="" elementen. In je html. Bij je voorbeeld ook al snel gevonden in het <a> element

  1. <a tabindex="-1" class="ui-button ui-widget ui-state-default ui-button-icon-only ui-corner-right ui-combobox-toggle" role="button" aria-disabled="false" title="Show All Items"><span class="ui-button-icon-primary ui-icon ui-icon-triangle-1-s"></span><span class="ui-button-text"></span></a>
Bedankt door: nick5556
Offline nick5556 - 12/11/2012 13:26
Avatar van nick5556 PHP beginner Dankjewel, nu heb ik nog 1 vraagje, het enige waar ik nu nog tegenaan loop is dat de tekst '[aantal] results are available, use up and down arrow keys to navigate.' helemaal weg mag en de tekst 'No search results' in het resultaten venster zelf mag komen, hoe kan ik dit dan het beste doen? Deze tekst komt trouwens in een span met de klasse 'ui-helper-hidden-accessible'. Ik kan nergens iets over deze klasse vinden in het script.
Offline marten - 12/11/2012 13:30
Avatar van marten Beheerder Gewoon kijken waar die tekst staat en de tekst weghalen?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s