login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Van foto naar foto met jQuery

Offline ekki - 06/11/2012 18:02 (laatste wijziging 06/11/2012 18:03)
Avatar van ekkiLid Met behulp van een template heb ik nu dit fotoalbum kunnen maken, waar ik voor 90% mee tevreden ben.

Voor de laatste puntjes op de i zou ik het fijn vinden dat ik het voor elkaar krijg om binnen het pop up venstertje te kunnen klikken naar de volgende foto, dus dat je niet steeds de huidige foto eerst moet weg klikken en dan een nieuw miniatuur moet kiezen.

Nu is werken met javascript voor mij nieuw, dus vandaar de keus ook om met een template te werken. Qua lay-out (kleur, grootte etc.) weet ik nu hoe het aangepast moet worden, maar ik weet dus niet of het gaat lukken wat ik wil.

Zouden jullie mee kunnen kijken en mij kunnen helpen, mits dat lukt?

Op de HTML pagina staat niet zo veel, alleen dit:
Plaatscode: 141990

Javascriptpagina 1:
Plaatscode: 141991

Javascriptpagina 2:
Plaatscode: 141992

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 06/11/2012 21:34
Avatar van Martijn Crew PHP Ik weet niet wat je overlay maakt, ik gok de 'poptrox'. Ik weet niet wat de mogelijkheden van dit script, maar mogelijk kan het groeperen. Bij Fancybox (zelfde soort schermpje) kun je dat met het rel="" attribute van een anchor. Dan zou je even bij poptrox moeten kijken.

Zelf maken zou ik niet aan beginnen, dit is vaak wel voor je uitgewerkt in zo'n script
Offline ekki - 11/11/2012 14:59
Avatar van ekki Lid Bedankt Martijn, ik was er al bang voor. Ik zal dus gaan rondkijken voor een ander script. 

Offline Martijn - 13/11/2012 10:17
Avatar van Martijn Crew PHP Werkt best makkelijk hoor, zeker fancybox.
Offline ekki - 15/11/2012 09:50
Avatar van ekki Lid Ik ken het nog niet, dus ik zal mij er eerst in moeten verdiepen. 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.287s