login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Video Vraagje

Offline vistex - 11/10/2012 20:44
Avatar van vistexNieuw lid Hoi,

Had een vraag heb op mijn website diverse videos staan in een kleine lijst kunnen er 3 onder elkaar maar als mensen er meer willen zien moeten ze op alle video's bekijken klikken.

Ik wil het zo maken dat telkens als een bezoekers op de site komt de video's random worden getoond dus elke keer weer 3 andere in de lijst kunnen jullie mij daarbij helpen?

Alvast bedank,

Vistex.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Kevin - 11/10/2012 20:47
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Wat ik zou doen is de video's verbergen met CSS en random er 3 zichtbaar maken (met JS) als de pagina geladen wordt.
Heb je wat ervaring met JavaScript?
Offline vistex - 11/10/2012 20:47
Avatar van vistex Nieuw lid Niet echt Bewerken kan ik schrijven niet.
Offline vinTage - 11/10/2012 23:20 (laatste wijziging 11/10/2012 23:20)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik zou ze niet ALLEMAAL inladen, maar er random 3 inladen, bij een klik op 'show all' pas alles inladen.

Hoe jij er random 3 wilt tonen hangt puur af van de methode hoe je ze opslaat/bijhoud whatever...
Offline Kevin - 11/10/2012 23:57
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Ik heb kort voorbeeldje gemaakt op http://jsbin.com/iralab/1/edit.
Deze schrijft wel de HTML5 video-tag weg. Indien je flash wil gebruiken moet je dit zeker ook aanpassen.

Hopelijk is dit een aanzetje?
Offline Pieter - 12/10/2012 08:16
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Dit moet je best niet met javascript oplossen, maar serverbased. Qua snelheid zal je er zeker een verschil in merken.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s