login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Google Maps V3] blue map

Offline DaOxx - 11/09/2012 12:08
Avatar van DaOxxPHP beginner Beste,

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een website die via twee manieren werkt. De pagina's kunnen via AJAX geopend worden maar ook direct.

Nu is het zo als ik de website open in Firefox via de index: http://www.terrazul.nl en vervolgens op contact klik zie je onder het formulier een blauwe map waarin de map niet geladen kan worden. Als je nu refreshed, dan zie je dat het wel werkt.

Het is voor mij een echte hersenbreker want ik krijg geen errors middels firebug.

Is er iemand bekend met dit probleem? Zo ja, wat zou het kunnen zijn en waar moet ik het zoeken?

Bij voorbaat dank!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 11/09/2012 16:23
Avatar van Martijn Crew PHP Ik denk zo dat het aan de onload ligt, die staat normaal op de body, mogelijk kun je die aan de div koppelen.
Offline DaOxx - 11/09/2012 16:47
Avatar van DaOxx PHP beginner Sorry. Snap je antwoord niet helemaal, kun je dit vertalen naar een stukje code?

Het is namelijk zo dat ik middels AJAX deze data weer probeer in te laden wat eigenlijk opdezelfde manier gebeurd als een andere pagina.
Offline UpLink - 11/09/2012 18:21 (laatste wijziging 11/09/2012 19:42)
Avatar van UpLink ... body onload ziet er zo uit:

  1. <body onload="functie()">


Wat Martijn wil zeggen is denk ik dat je je onload op 1 van beide moet zetten want die is er nu niet (althans, ik kan deze niet vinden in de broncode van je website op de contactpagina...
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s