login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

foutmelding in mijn pagina bij controle

Offline puntje - 28/08/2012 16:38
Avatar van puntjeNieuw lid Ik krijg een foutmelding bij een javascript-code die ik heb gebruikt:

tree pixel text jog
When anonymous line boxes (boxes that contain inline content) are adjacent to a float, a 3px gap appears between the line box and the edge of the float. This gap disappears when the content clears the float, causing the content to "jog" three pixels in the direction of the float. Note that the gap may be difficult to see when left-aligned text is adjacent to a right float, but it does exist -- and it can lead to "float drop" in tight layouts.
Internet Explorer 6.0

Het is dus een foutmelding van internet explorer 6.

Kijken jullie met ontwerpen nog naar internet explorer 6. Vanaf welke versie controleren jullie. Met ie-tester zie ik wel, dat mijn horizontale menu in 5 en 6 niet klopt, het ligt een beetje uit elkaar. Hoe gaan jullie hiermee te werk. In firefox, chrome, safari werkt het gewoon super oké. Ik zelf werk onder mac os. Hoeveel mensen of bedrijven zullen nog met ie 6 en ie 7 werken.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline koosax - 28/08/2012 16:45
Avatar van koosax Lid IE6 wordt eigenlijk niet meer gebruikt, zelfs IE7 wordt wereldwijd nog maar door 1,28% van de internetgebruikers gebruikt.

Nog wat cijfers (juli 2012):
IE8 - 13,26%
IE9 - 16,93%
Chrome - 33,81%
Firefox - 23,73%
Offline Martijn - 28/08/2012 17:04 (laatste wijziging 28/08/2012 17:09)
Avatar van Martijn Crew PHP Oke, nieteens meer een gedachte aan toekennen. IE6 is nieteens de moeite waard om een vraag over te stellen.

Sterker nog, dat kun je ook al van IE7 gaan vinden. win7 gebruikers zitten op IE9, XP gaat niet hoger dan IE8, dus die laatste zal nog wel even aanhouden.

OP mijn werk (ik maak websites voor mn werk) maken we de websites in firefox. Dan werken zo ook nagenoeg perfect in safari en chrome (en dus ook ipad, is ook webkit). Dan maken we het werkend in IE8, en daarna lopen we het in IE7 door. Bij IE7 doen we alleen nog fixes die anders heel storend over zouden komen, maar kleine verschillen/foutjes gaan we al nieteens meer aan.

www.jewelsite.nl:
  1. 9.0 2.020 62,79%
  2. 8.0 1.005 31,24%
  3. 7.0 179 5,56% <- al desdanig laag dat je kunt overwegen support te stoppen
  4. 10.0 8 0,25%
  5. 6.0 5 0,16% <- deze mensen zijn te triest als ze dit thuis ofzo hebben*
  6.  
  7. *sommige bedrijven hebben op al hun pc's IE6 staan, dan kun je er als gebruiker weinig aan doen
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s